نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لغو امتیاز میزبانی پرسپولیس و نساجی در آزادی! / جریان چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراض بازیکنان تیم النصر به کیفیت چمن استادیوم آزادی سوژه رسانه های ورزشی به خصوص رسانه های عربی شده است.

برخی رسانه های عربی با اعتراض به کیفیت چمن استادیوم آزادی درخواست کردند بازی های پرسپولیس و نساجی در این استادیوم لغو شود. الهلال دیگر تیم عربستانی همگروه نساجی است و به زودی باید برای بازی با نساجی راهی تهران شود و در استادیوم آزادی به میدان بیاید.

این تصمیم از سوی کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال آسیا اجرایی نخواهد شد. دیده نشده است کنفدراسیون فوتبال آسیا امتیاز میزبانی تیمی را به دلیل کیفیت چمن استادیوم منتفی کند و تنها توصیه به بهبود کیفیت چمن می کند.

از بخت بد تیم های حریف این فصل تیم سپاهان هم چمن خوبی ندارد و بدون شک کیفیت چمن استادیوم نقش جهان هم داد تیم های خارجی را در خواهد آورد. این در حالی است که استادیوم آزادی و استادیوم نقش جهان در سال های گذشته صاحب بهترین چمن در ایران بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    با این سرمربی به هیچ جا نمیرسیم! درسته مقابل منتخب جهان قرار گرفتیم؛ اما سرلک افتضاح بود و باید دقیقه ۳۰ از زمین بیرون میرفت! زاهدی هم افتضاح بود! سلمانی؛ رو بجای سرلک میاورد و عالیشاه؛ رو بجای ترابی! اما خراب کرد یحیی! بازی بزرگ مربی بزرگ میخواد!!!
    • درجواب آریا(تشنه باش ودریاباش) IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      دوست عزیز سطح توقع مون بایدبه اندازه داشته هامون باشه ،به کدوم دلیل توقع بیشترازاین نمایش راازتیم وگلمحمدی داری امکانات غیرقابل قیاس با ما،توشرایط مسابقه بودن بابرنامه ریزی درست فدراسیون عربستان،درحالی که پرسپولیس چندهفته س بازی نداشته زمینی که بازیکن خودمون دقیقه۴مصدوم میشه حالامیگی این زمین برااوناهم بوده،خوب فرق بازیکنان بین المللی وستاره اونابا بازیکنان مادرهمین قدرت جسمانی،تغذیه مناسب،بازی بدون توپ وتوپهای بلندهست که بازیکنان ایرانی ازش محرومند داشتن ستاره هایی که هر کدومشون تعیین کننده نتیجه هربازی درتیمشون هستند نبودتماشاگر،استرس وفشارروانی که نمونه ش اخراج سرلک بودوکلی مشکل دیگه که نبایدخودمون راگول بزنیم واگه بخوایم منطقی قضاوت کنیم همین زمین ناهموار وتعصب ودوندگی بازیکنان پرسپولیس از اختلاف مابااین تیم چندگل کم کرد
  • فوتبال جای ترسوها نیست: IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    بزرگترین دشمن پرسپولیس یحیی است با اون تفکرات احمقانه‌اش. بازیکن به دردنخور و مصدوم و گل‌نزن که میخره. تیم رو خالی از مهاجم که میکنه. بدون مهاجم که بازی میکنه. علی‌رغم بازی بد بازیکنا تا دقیقه ۷۰ از تعویض خبری نیست که. عاشق بازی مزخرف سرلک و اسماعیلی‌فر و زاهدی هم که هست همیشه. بازی بد بازیکنا هم که رفع ایراد نمیشه و با پاس به عقب بازیکنا هم برخورد نمیکنه. سه ساله دارم از یحیی انتقاد میکنم و گوش شنوایی نیست. عالیشاه و سلمانی و گولسیانی به اون خوبی باید رو نیمکت بشینن و سرلک و اسماعیلی‌فر و زاهدی تو زمین توپ لو بدن و پاس رو به عقب بدن و سرعت بازی رو بگیرن. آقای درویش لطفا با این مربی بی‌عقل و ترسو و بی‌دانش تمدید نکن. خسته شدیم از دستش. ما با هر مربی دیگه‌ای غیر یحیی هم قهرمان ایران میشیم. مهم آسیاست که یحیی مردش نیست.
  • 40c IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    ارتش سرخ ارتش سرخ این بود،؟ کاشکی بجای ارتش سرخ ملوان می‌رفت حداقل اینقدر ادعا نداشتن لنگ پوسیده پاره شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی