جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
۴ |
۱
آفرین به این مربی که مثل کیروش فکر می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و ... همگروه شد تنها کسی که از این قرعه ابراز خوشحالی می‌کرد، کارلوس کیروش بود.

به یاد داریم در روزهایی که قرعه تیم ملی به نام تیم‌های بزرگ و پرستاره فوتبال جهان افتاد، کارلوس کی روش خطاب به ملی پوشان گفت: خوشحال باشید. اگر شما با فلان تیم همگروه می‌شدید، تماشاگران زیادی به تماشای این بازی به استادیوم نمی‌آمدند و تعداد دنبال کنندگان این بازی هم کم بود. اما همه دوست دارند بازی آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و... را در جام جهانی تماشا کنند و این از خوشبختی شماست که همه بازی اتان را تماشا می‌کنند. این چنین همه شد. تیم ملی دراین بازی‌ها بهترین نمایش‌ها را در جام جهانی داشت.

حالا یک بار دیگر قرعه ایران در کنار تیم‌های بزرگ جهان قرار گرفته است. البته در جام جهانی نوجوانان. تیم ملی باید در این تورنمنت با تیم‌های انگلیس و برزیل بازی کند.این بار حسین عبدی سرمربی تیم ملی بر خلاف رویه مربیان ایرانی از این قرعه ابراز خوشحالی کرده و گفته است: «خیلی خوشحالم اگر قرار بود قرعه سختی به ما بیفتد، ما در گروهی افتادیم که سخت‌ترین گروه است! خوشحالیم از این جهت است که تیم پراقتدار ما می‌تواند مقابل انگلیس و برزیل بازی کند و می‌توانیم اقتدار خودمان را نشان بدهیم.»

آفرین به تو مربی. واقعیت هم همین است. بازی با برزیل و انگلیس فرصت خوبی است که نوجوانان ایران محک خوبی بخورند و از همه مهمتر خودی نشان دهند. این بازی بدون شک برای یوزهای نوجوان جذاب خواهد بود و درس‌های زیادی برای فوتبال ما خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شمسعلی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    اسم انگلیس رو‌ نیاوردین 😂 کی روش بزرگ در اون بازی خودی نشون داد! دیگه امثال عراق، بوسنی یا آمریکا که مثل هلو در گلو بودن و کاری که براش نداشت. ژاپن چند روز پیش چهار تا زد به آلمان، گمونم اگه یک روز محال، تیم کی روش چهار تا به آلمان زده بود تمام فدراسیون رو به نامش می‌زدیم😅
  • پ IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    احتمالا ازحالا سرمربی دوستدارانش برای همگروه نشدن با ژاپن وکره واسترالیا وقطر وعربستان وعربستان وعراق وعمان ویتنام و......به جادوگران پناه ببرند ویا بفکراین هستند که بعدازباختن چه چیزی مثل زمین وداوروافتاب وحسودان وبازیکنان وکی روش رامقصراعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی