نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پایان کار سرمربی جوان در تیم ملی؛ گزینه اصلی مربی دیگری بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از پایان بازی‌های آسیایی کار رضا عنایتی در تیم امید به پایان می‌رسد، به این خاطر که دست کم دو سال تا دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا فاصله است.

تیم ملی امید باهدایت رضا عنایتی موفق به صعود و حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا نشد و طبیعتا شانس صعود به المپیک را هم از دست داد.

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و هر ۴ سال یک بار تیم‌های برگزیده راهی المپیک خواهند شد.

معمولا فدراسیون فوتبال مربیان ناکامی در رده‌های سنی پایه را از کار برکنار می‌کند. پیش از این صمد مرفاوی به دلیل ناکامی در صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان از کار کنار گذاشته شده بود.

رضا عنایتی سرمربی تیم امید بعد از بازی‌های آسیایی‌هانگژو باید به دنبال هدایت تیم جدید باشد، به این خاطر که تیم امید در دو سال آتی برنامه ای پیش رو ندارد.

او با معرفی امیر قلعه نویی و با وجود مخالفت حبیب کاشانی هدایت تیم امید را برعهده گرفت. حبیب کاشانی که از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم امید برگزیده شده بود، می‌خواست افشین قطبی را به این سمت برگزیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مملی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    مایلی کهن درست میگفت مربیای کل لیگ منهای پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و تیمهای ملی رو قلعه نوعی ارنج میکنه،این مافیا خیلی قلدر و خطرناکه
    • مملی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      عذرخواهی میکنم تیمهای ملی و کل لیگ بجز پرسپولیس و سپاهان و تراکتور
    • فرامرز IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      اشتباه می کنید در تیم های ملی هم دستش باز بود انتصاب عبدالصمد مرفاوی و عباس سرخاب در تیم جوانان را فراموش نکنید که کمک سابق خودش بود البته با آمدن مربی تازه در فولاد ظاهراً یکی از شاخک هایش قطع شده .این را هم فراموش نکنید مربی فعلی نساجی قبلاً دشمن خونیش بود بعد از آشتی با او بود که در مشهد سپس اراک مربی شد
    • امید IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      فکر میکنی اگه کس دیگه ای به جای قلعه نویی بود، در مورد مربی تیم امید نظر نمیداد؟
  • فرامرز IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    احساس خطر امیر قلعه‌نویی از ورود افشین قطبی در نوع خودش جالب که نه تاسف آور بود یعنی اگر فرض کنیم او با تیم امید موفق به صعود به المپیک می شد که کاملآ محتمل بود چون مربی ست کاربلد و احتمال زمین خوردن قلعه‌نویی هم در تیم ملی در جام ملتهای آسیا هم کم نیست پس باز هم گزینه جانشینی او بود او در واقع به بهای زمین خوردن تیم امید موقعیت خودش در تیم ملی را تثبیت کرد.خوشمزه این که در حرف هایش هم از منافع ملی دم می زند و دیگران را به خیانت متهم می کند یکی نیست بر کشیدن کسی که در حد مربی تیم امید نیست چه معنایی دارد؟ خدمت یا خیانت به منافع ملی ؟ البته حدس می زنم به احتمال قوی که این کامنت را چاپ نخواهید کرد اما انتصاب عنایتی در واقع ترفندی بود برای باقی ماندن قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی نگویید تا پایان جام جهانی قرارداد دارد فشار افکار عمومی قادر به برکناری او ست یکی از کارهای ضروری برای پاک کردن فوتبال ایران حذف همیشگی همین آدم است.فارغ از کری های قرمز و آبی حتی برای برگزیدن مناسب ترین افراد برای مربی بودن در باشگاه ها و تیم های پایه
  • Morteza IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    قله نویی از افشین ترسید و یک گزینه خنثی را گذاشت تا خطری برای خودش نداشته باشد لعنت به فدراسیون بی خاصیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی