اتفاقات باورنکردنی در اردوی اسپانیا و روزهای دیدار با تیم ملی ایران/ از مصرف مواد مخدر بگیرید تا سریال آزار جنسی!
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ شرایط عجیبی را رقم زد.

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی اسپانیا در گروه دوم مسابقات همراه با پرتغال، ایران و مراکش برای صعود به مرحله حذفی تلاش می‌کردند و با توجه به حواشی بوجود آمده پس از حضور لوپتگی در رئال مادرید و برکناری او در فاصله ۴ روز تا بازی پرتغال، ماتادورها به سختی راهی مرحله حذفی شدند و خیلی زود مقابل میزبان مسابقات حذف شدند.

الکس پنیا، مترجم جوان مکزیکی که از سال ۲۰۱۵ در روسیه دانشجو بود و به عنوان مترجم تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ فعالیت می کرد در اکتبر ۲۰۲۲ در یک کانال یوتیوب با تنها ۲۰۰ دنبال کننده، فاش کرد دنی کارواخال، داوید دخیا و ناچو مونرئال را در حال تعرض دیده بوده است. او همچنین فاش کرد در اتاق هتل بازیکنان اسپانیا مصرف مشروبات الکلی و سیگار کشیدن به اتفاقی عادی بدل شده بود. او گفته هر زمان که به اتاق بازیکنان تیم ملی اسپانیا نگاه می‌کرده، مشروبات الکلی و دخانیات همیشه وجود داشته و حتی برخی از آن‌ها برای تهیه دخانیات و مشروبات الکلی، ساعت ۷ صبح از کمپ خارج می‌شدند و تنها ۱۰ دقیقه قبل از زمان خوردن صبحانه به اردو برمی‌گشتند!

 حرف های او در ابتدا بازتاب نداشت اما اخیرا با دست به دست شدن ویدئو در شبکه های اجتماعی بازتاب بیشتری پیدا کرده و کارواخال را مجبور به واکنش کرد.

دنی کارواخال به اخبار و شایعاتی که در روزهای اخیر در رابطه با ایدئولوژی سیاسی یا رفتار مشکوک او در جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر شده، واکنشی تند نشان داد. مدافع راست رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا با بیانیه ای تند در شبکه های اجتماعی نوشت: «تمام اتهاماتی که در این روزها در رسانه ها به من نسبت داده شده، کاملاً نادرست است؛ از مشارکت من در احزاب سیاسی تا تعرض در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه. جای تاسف بسیار است که رسانه‌ها این حق را به خود می‌دهند بدون در نظر گرفتن عواقب، به سخنان اشخاص دیگری اعتبار ببخشند و با انتشار هر خبر نادرستی، نام و اعتبار من را لکه‌دار کنند. قبلاً اقدامات قانونی انجام داده‌ام.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی