نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| ماجرای دعوای رونالدو با ۲ پرسپولیسی/ وقتی کریستیانو برای آن‌ها خط و نشان کشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام جهانی ۲۰۱۸، کریستیانو رونالدو با مرتضی پورعلی گنجی دچار درگیری شد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده شروع خواهد شد و پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل لیگ برتر یکی از نماینده‌های ما در این رقابت‌ها خواهد بود. شاگردان یحیی گل محمدی که با تیم‌های النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه شده و گروه مرگ این رقابت‌ها را تشکیل داده، در اولین بازی خود میزبان تیم پرستاره النصر عربستان خواهد بود. دیداری که ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حضور فوق ستاره ای مثل کریستیانو رونالدو در ترکیب النصر از جذابیت‌های این دیدار خواهد بود و بازیکنان پرسپولیس باید در مقابل یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال قرار بگیرند. به طور حتم در طول بازی تقابل مدافعان پرسپولیس با رونالدو بسیار جذاب خواهد بود و قطعا مدافعان پرسپولیس با انگیزه بسیار زیادی در مقابل رونالدو و البته سایر ستاره‌های النصر قرار خواهند گرفت.

به غیر از علیرضا بیرانوند که مشخص نیست به بازی با النصر می‌رسد یا خیر، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری هم سابقه تقابل با رونالدو را در قالب ملی دارند. در بازی دو تیم ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، این نفرات مقابل رونالدو قرار گرفتند. در اواخر آن بازی، اما اتفاقی افتاد که باعث شد مرتضی پورعلی گنجی و رونالدو با یکدیگر درگیر شوند. ماجرا از این قرار بود رونالدو که تیمش هر لحظه ممکن بود از گردونه بازی‌ها حذف شود، بسیار عصبی کار را دنبال می‌کرد و در یک صحنه، تکل بدی روی پای پورعلی گنجی زد.

هرچند داور در آن صحنه حتی اعلام خطا هم نکرد، ولی مرتضی به شدت از حرکت رونالدو عصبانی شده بود و با عصبانیت به سمت فوق ستاره پرتغالی رفت. در همین حین کریم انصاریفرد هم برای حمایت از پورعلی گنجی و اعتراض به رونالدو، به سمت کاپیتان پرتغالی‌ها رفت و کریستیانو با انگشت به نوعی برای بازیکنان تیم ملی ما خط و نشان می‌کشید. 

عکس| ماجرای دعوای رونالدو با ۲ پرسپولیسی/ وقتی کریستیانو برای آنها خط و نشان کشید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کوروش کبیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    آقا مرتضی آقا وحید این بنده خدا اونوقت جوون بود و خام یه غلطی کرد شما ببخشیدش بهر حال مهمون ماست
  • ق ر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    هر چند ژاوی با ادب و با فرهنگی هستش و دوست داشتنی ولی رونالدو بی فرهنگ و..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی