نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
۱۰ |
۱
تصمیم غیرمنتظره دو استقلالی درباره تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی و امیرارسلان مطهری شاید تیم امید را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی نکنند.

تیم ملی امید بعد از بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو راهی چین می‌شود و در این بازی‌ها استفاده از شرایط سنی بازیکنان آزاد است و تیم امید می‌تواند از بازیکنان بزرگسال هم در ترکیب بهره ببرد. نفراتی چون مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و سیدحسین حسینی در ترکیب تیم امید لیست شده اند. از آنجایی که این بازی‌ها در فیفا دی برگزار نمی‌شود، مهدی قایدی نمی‌تواند با ترک اردوی اتحاد کلبا به اردوی تیم امید ملحق شود و بر همین اساس رضا عنایتی تاکید دارد از سیدحسین و امیر ارسلان در هانگژو بهره ببرد.

خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی حاکی از آن است، امیر ارسلان و سیدحسین ممکن است قید همراهی تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو را بزنند تا بازیکنان تیم امید با حضوردر این بازی‌ها تجربه بیشتری کسب کنند و بتوانند مهره موثرتری برای تیم امید در مسیر مقدماتی المپیک پاریس باشند. بدون شک این تصمیم امیرارسلان و سیدحسین با استقبال اهالی فوتبال مواجه می‌شود، چون نتیجه گیری دربازی‌های آسیایی هانگژو دردی را از فوتبال دوا نمی‌کند اما در صورت صعود تیم امید به المپیک همه ی اهالی فوتبال خوشحال خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • فرامرز IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    یکی از بزرگان در روزگار قدیم به استاد چاه کن اصرار می کرد در نقطه ای چاه حفر کند استاد پی در پی می گفت تجربه من می گوید اینجا آب ندارد آن بزرگ عصبانی شد و گفت اگر برای من آب ندارد برای تو که نان دارد.بله نتیجه گیری در هانگژو دردی از فوتبال دوا نمی کند اما هم برای عنایتی و هم مسوولان امر بعد تبلیغاتی که دارد( شک نکنید با بودن این بازیکنان هم تیم امید قهرمان نخواهد شد یعنی بودن این بازیکنان معادله دو سر باخت است)
  • رضایاک اصلی۴ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    به نظر من کادر فنی تیم ملی نباید از کیسه بازیکن دعوت کنه چون نق نق هاشون تمومی نداره
  • محمد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    کیسه حکومتی هر کاری دلش بخواد می کنه
    • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      لنگی خیلی رو داری،خود لنگیها قبول کردن که حکومتی هستند شما یکی میگی سرورت تاج حکومتیه
  • وحید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    تا اونجا که من یادمه بازیکن وقتی که به تیم ملی دعوت بشه نمیتونه بگه من شرکت نمی کنم البته این کار در تیم استقلال زیاد سابقه دارد مربی رهم که از خودشونه فکر نکنم اعتراضی بکنه در هر صورت این روزها چیزهای عجیب غریب زیاد می شنویم این هم یکی از اون حرفها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی