چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۲ |
۰
کلوب| مواظب محمد شریفی‌ها باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که تا همین چند وقت پیش به عنوان یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال معرفی شد، محمد شریفی بود.

بازیکنی که در تاریخ دهم آبان ۱۳۹۹ با هزار امید و آرزو به پرسپولیس پیوست، اما نتوانست در این تیم ماندگار شود و پس از یک سال و اندی با نظر حمید مطهری (سرمربی وقت نساجی) راهی این تیم شد و در این تیم هم نتوانست به موفقیتی دست یابد و در نهایت هم مهدی رحمتی او را در لیست مازاد قرار داد و او حداقل تا نیم فصل ناچار است بدون تیم بماند.

بلاشک دلایل مختلفی برای بدون تیم ماندن محمد شریفی وجود دارد و خود او هم در این اتفاق نقش دارد؛ اما اینکه یک بازیکن ۲۳ ساله در این برهه بدون تیم بماند کمی عجیب است.

اگر محمد شریفی بالای سی سال سن یا مصدومیتی داشت، بدون تیم ماندنش چندان عجیب نبود؛ اما این موضوع کمی حساس و نگران‌کننده است که یک بازیکن جوان بدون تیم بماند.

گرچه نمی‌توان گفت که در پیشامد این اتفاق تنها خود شریفی مقصر است و بس. شاید محمد شریفی پنجاه درصد در بدون تیم ماندنش نقش داشته باشد و پنجاه درصد دیگر فضای مسموم فوتبال ایران و بی‌توجهی مربیان و نهادهای مربوطه به بازیکنان جوان است.

کاش به جای باندبازی و رابطه، یک نهادی وجود داشت که بازیکنان جوان را زیرنظر می‌گرفت و با تکنیک‌های مختلف و استفاده از افراد دلسوز و باسواد اجازه نمی‌داد تا آنان به حال خود رها شوند.

ما باید مواظب محمد شریفی و محمد شریفی‌ها باشیم. اینها آینده فوتبال ایران هستند.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هم وطن US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    فوتبال ایران هیچ وقت به جایی نخواهد رسید آقای تاج و دست اندرکاران با این قانون جدید سهمیه زیر ۲۵ سال را از لیگ برتر حذف نمودند و بیشتر جوانان زیر سنین ۲۵ سال بدون تیم مانده اند علی الخصوص همین محمد شریفی کاپیتان تیم نوجوانان و جوانان ایران
  • ashk US ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    متاسفم برای فدراسیون فوتبال ایران جوانان امثال محمد شریفی را رها کنند از اروپا یاد بگیرند،تا کی فوتبال ما باید.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی