کلوپ تکلیف صلاح را مشخص کرد؛ من در دفتر کارم یک میز بزرگ با لپ‌تاپ و آی‌پد دارم و.../ از نظر من فکر کردن نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول در خصوص شایعات انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان باز هم واکنش نشان داد.

پس از برتری ۳-۰ لیورپول مقابل استون‌ویلا در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، یورگن کلوپ نسبت به شایعه انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان واکنش نشان داد.

صلاح که یکی از گل‌های لیورپول را در دیدار یک‌شنبه عصر در آنفیلد به ثمر رساند، بخشی از برنامه‌های کلوپ در فصل جدید لیگ برتر است و سرمربی آلمانی تمایلی ندارد او را از دست بدهد.

در حالی که شایعه شده بود در روزهای آتی باشگاه لیورپول ممکن است به پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی الاتحاد پاسخ مثبت بدهد، کلوپ با خنده به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: «این یک داستان رسانه‌ای بود که هرگز حقیقت نداشت. من میز بزرگی در دفترم دارم که کاغذهای زیادی روی آن است. یک لپ‌تاپ، آی‌پد و همه‌چیزهایی که نیاز دارم آنجاست و با هیچ‌یک از آن‌ها مشغول اخبار صلاح نبودم. کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و هرگز به چنین چیزی فکر نکرده‌ام.»

کلوپ در ادامه در واکنش به این که انتقال به عربستان فکر ستاره مصری را مشغول کرده گفت: «صلاح هفته تمرینی کاملاً عادی و خوبی داشت. از نظر من چیزی برای فکر کردن وجود نداشت.»

پیش از این گفته می‌شد محمد صلاح تمایل دارد به پیشنهاد بزرگ الاتحاد پاسخ مثبت بدهد و یورگن کلوپ هم به باشگاه لیورپول اعلام کرده مشکلی با انتقال ۲۰۰ میلیون پوندی او ندارد.

در همین رابطه: چالش تازه کلوپ برای حفظ صلاح؛ ستاره لیورپول به شدت وسوسه شده است!/ پیشنهاد ۲۰۰میلیون پوندی هم ارائه خواهد شد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی