یورگن کلوپ - محمد صلاح
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الاتحاد عربستان حاضر شده تا ۲۰۰ میلیون پوند هم برای محمد صلاح بپردازد که این پیشنهاد باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ را با مشکل مواجه خواهد کرد.

باشگاه لیورپول روز جمعه گذشته پیشنهاد چشمگیر الاتحاد عربستان برای محمد صلاح را رد کرد، اما باشگاه عربستانی هنوز زمان دارد خرید ستاره مصری را تکمیل کند.

یورگن کلوپ امیدوار است مالکان لیورپول پیشنهادشان برای محمد صلاح با مبلغ خیره‌کننده ۲۰۰ میلیون پوند را رد کنند. او می‌داند گروه ورزشی «فنوی» معتقد است فروش یک بازیکن ۳۱ ساله با رقمی رکورد جهانی با وجود وضعیت خوبش در آنفیلد نشان‌دهنده تجارت مالی خوبی خواهد بود.

با رد پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی الاتحاد، این اطمینان در عربستان وجود دارد که پیشنهاد افزایش‌یافته توسط باشگاه انگلیسی پذیرفته خواهد شد. این باعث می‌شود یورگن کلوپ ناامید و نگران شود، چرا که فرصتی برای به‌دست آوردن جانشین وینگر گلزنش نخواهد داشت.

از آنجایی که پنجره نقل‌وانتقالات عربستان روز پنج‌شنبه بسته خواهد شد، در هفته پیش‌رو باشگاه لیورپول باری حفظ محمد صلاح با مشکل مواجه است. پسر مصری هم به دوستان نزدیکش گفته با انتقال به خاورمیانه می‌تواند در نزدیکی زادگاهش تبدیل به یک اسطوره شود.

در همین رابطه: عرب‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ ۲۰۰ میلیون پوند برای محمد صلاح!/ لیورپول سرانجام کوتاه می‌آید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی