نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حذف مدافع پرسپولیس از تیم ملی، یک نمایش است؟/ شاید برای همیشه پشت خط بمانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که پیش بینی می‌شد و امیر قلعه‌نویی هم وعده داده بود، محمدحسین کنعانی‌زادگان به خاطر رفتارش در فینال تورنمنت کافا، به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که پیش تر دراردوی تیم ملی شاهد عبور او از خط قرمزها بودیم، در فینال کافا بعد از دریافت کارت قرمز از زمین بازی بیرون نمی رفت! به همین بهانه امیر قلعه نویی برای بازی های دوستانه پیش رو روی نام این بازیکن قلم قرمز کشید.

خیلی ها خط زدن کنعانی‌زادگان را یک نمایش قدرت از سوی امیر قلعه نویی می دادند اما از اردوی تیم ملی خبر رسیده دعوت از این بازیکن به اردوی بعدی تیم ملی هم قطعی نیست. اگر بازیکنان جانشین که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، نمایش خوبی داشته باشند (محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر) در ادامه راه، کنعانی‌زادگان برای بازگشت به اردوی تیم ملی شانس بسیار کمی خواهد داشت. پیامی که اکنون کادر فنی تیم ملی برای محمدحسین کنعانی‌زادگان مخابره کرده این است که شاید برای همیشه پشت خط بمانی.

امیر قلعه نویی از رفتار بازیکنان تیم ملی در بازی با ژاپن در جام ملت‌های آسیا هم انتقاد کرد که بازیکنان به دلیل اعتراض به داور گل خوردند و در نهایت با قبول شکست ۳-۰ در این دیدار شانس حضور روی سکو در جام ملت ها را از دست دادند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    تو باید امیر قلعه نو باشی ک بخاطر مسائل انضباطی کنعانی را دعوت نکنی ولی دانشگر را دعوت کنی خخخخخ
  • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    بازیکنان مافکرمیکنند ایرانه وزمین ورزشگاه خودی وداور ایرانی که اعتراص میکنند داوران خارجی دوست ندارندباهاشون بحث بشه کمتراشتباه میکنند وبازی ملی داوران دقت زیادی میکنند نباید باهاشون جنگ ودعوا کرد هم بازیکن اخراج میشه هم برای فوتبال ماخوب نیست به قول آقای شفر جرابازبکنان ایرانی همه باهم میریدبه سمت داور واعتراص میکنید بازیکن باید هم ازنظرفنی خوب باشه وهم اخلاقیات رورعایت کنه به نظرداوراحترام بذاره وقوانین داخل زمین روبهشون احترام بذاره
  • حسرت یک چهارم آسیا (ای اس ال) IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    اخه دانشگر؟؟من دیگه حرفی ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی