سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
۱ |
۰
حرف‌های عنایتی درباره نکونام به فردا موکول شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم امید اظهار نظری درباره بحث‌های مربوط به گرفتن بازیکن از استقلال به زبان نیاورد و آن را به کنفرانس فردا موکول کرد.

رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران، هفته قبل میهمان تمرین استقلال بود و در خصوص حضور بازیکنان امید و همچنین سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری صحبت شد. عنایتی البته پس از این دیدار، آن را مثبت ارزیابی کرد و جواد نکونام اخیرا عنوان کرده بازیکنانش را به دلیل کمبود یار به تیم ملی امید نخواهد داد.

رضا عنایتی، سرمربی تیم‌ملی امید، در گفت‌وگوی امروز خود در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: جلسه‌ای که در آن زمان داشتیم اکثرا حول محور تیم امید بود، جلسه فوق العاده خوبی بود و دغدغه‌هایی من داشتم که دوستان هم کمک کردند و خیلی از موانع رفع شد. فردا یا پس‌فردا که تیم امید جمع می‌شوند کار خود را شروع خواهیم کرد برای مسابقات حساسی که در ازبکستان داریم. تمام تمرکز ما و فدراسیون روی مسابقات انتخابی المپیک است. فردا یک نشست خبری داریم.

وی افزود: تلاش همه ما این است که نه باشگاه‌ها و نه تیم ملی بخواهند ضربه بخورند، در جلسه ای که امروز داشتیم همه موانع را از سر راه برداشتیم تا دغدغه‌های باشگاه‌ها را برطرف کنیم. اتفاقاتی که دوره‌های قبل برای تیم ملی امید افتاد و در تورنمنت‌ها می‌توانند نتیجه بگیرد اما برای اینکه بازیکن نداشت متاسفانه نتیجه خوبی نگرفت. بزرگ‌ترین حسنی که این دوره داشت یک هماهنگی فوق العاده بود. از سرمربی تیم ملی بزرگسالان ممنونم چرا که هرچه خواستیم در اختیار ما گذاشت و بعضی وقت‌ها زیاده‌روی‌ می‌کنم. زمینی که تیم ملی تمرین می‌کند را خواهش کردیم در اختیار ما بگذارد. بازیکنانی که تیم ملی بزرگسالان می‌توانند در اردوهایشان استفاده بکنند را خواهش کردیم ۳-۴ نفر از آن‌ها را به ما بدهد تا یک کار مثبت انجام بدهیم.

وی افزود: یک هماهنگی فوق العاده است، واقعا از آقای تاج و آقای نبی ممنونم که هرچه خواسته‌ایم را فراهم کرده‌اند و ان‌شاءالله بتوانیم با یک هماهنگی بهتر بتوانیم به ازبکستان برویم؛ چرا که اولویت اول ما ازبکستان است و ان‌شاءالله بتوانیم در این مرحله فوق العاده سخت عبور بکنیم. ان‌شاءالله با کمک همه مربیان لیگ این اتفاق بیفتد و بتوانیم سربلند بازگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۳ IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    به نظر من دماغ اگه میشد سرمربی کیسه بهتر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی