پیش‌بینی تازه در مورد جدول نهایی لیگ برتر؛ قهرمان تکراری خواهد بود!/ قرمزها پشت سر آبی‌ها به صف می‌شوند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هنوز برای پیش‌بینی وضعیت جدول لیگ برتر انگلیس در پایان فصل خیلی زود است اما یک سوپرکامپیوتر با توجه به بازی‌های انجام شده، جدول این فصل را پیش‌بینی کرده است.

یک سوپرکامپیوتر جدول نهایی لیگ برتر را پیش‌بینی کرده است. هنوز راه زیادی در پیش است و ۳۵ بازی برای بسیاری از تیم‌ها باقی مانده است. اما برخی از تیم‌ها پس از شروع ضعیف فصل، مجبور به تلاش مضاعف شده‌اند. و اکنون BETSiE، سوپرکامپیوتر وبسایت Bettingexpert، پیش‌بینی کرده که فصل چطور پیش خواهد رفت.

خبر خوب برای منچسترسیتی این است که آنها همچنان به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی می‌مانند و به رکورد چهار قهرمانی دست پیدا می‌کنند. سیتیزن‌ها یک برد مقابل شفیلدیونایتدِ تازه صعود کرده در برامال‌لین به دست آوردند. گل ارلینگ هالند سیتی را پیش انداخت تا اینکه گل تساوی دیرهنگام جیدن بوگل باعث تساوی میزبان شد. اما گل دیرهنگام رودری هر سه امتیاز را به منچستر بازگرداند و آنها همچنان در صدر جدول به عنوان باشگاهی با تنها رکورد کامل در لیگ باقی می‌مانند.

با این حال، خبر بدی برای نیوکاسل که در سنت‌جیمزپارک با نتیجه ۲-۱ مقابل لیورپول ده نفره شکست خورد، وجود دارد. آنها با گل آنتونی گوردون پیش افتادند، اما دو گل داروین نونیس در ده دقیقه آخر باعث شد قرمزها هر سه امتیاز را به دست آورند. همین شکست باعث شده که سوپرکامپیوتر پیش‌بینی کند که مردان ادی هاو فصل را خارج از جمع چهار تیم برتر و در رتبه پنجم به پایان خواهند رساند. اما لیورپول پس از پایان فصل در رتبه سوم خواهد ایستاد.

کسر امتیاز آرسنال مقابل فولام به لطف گل تساوی ژائو پالهینیا در آخرین لحظه باعث شد تا آنها برای دومین فصل متوالی در لیگ دوم شوند. در حالیکه فولام فصل را در رتبه پانزدهم به پایان خواهد رساند. کامبک منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست شانس این تیم برای حضور در جمع چهار تیم برتر را افزایش داده است.

در همین حال، شروع خوب فارست در فصل باعث شده که طبق پیش‌بینی سوپرکامپیوتر از سقوط اجتناب کنند و به رتبه چهاردهم دست یابند. با وجود بردهای چشمگیر تاتنهام و چلسی، پیش‌بینی می‌شود که این دو باشگاه لندنی به ترتیب هفتم و ششم شوند. ده تیم برتر با تیم‌های استون‌ویلا، برایتون و وستهام جمع می‌شود. انتظار می‌رود دو باشگاه لندنی برنتفورد و کریستال پالاس جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم را به خود اختصاص دهند. برد آخر هفته ولوز مقابل اورتون شانس بقای آنها را با کسب رتبه سیزدهم افزایش داد. برنلی وینسنت کمپانی علیرغم باخت در دو بازی اول فصل از سقوط نجات پیدا کرده و فصل را در رتبه شانزدهم به پایان می‌رساند.

نقاط سقوط به اورتون، لوتون‌تاون و شفیلدیونایتد اختصاص یافته است، زیرا هیچ‌یک از این تیم‌ها هنوز امتیازی در این فصل لیگ برتر کسب نکرده‌اند. در حالی که بورنموث در مکان هفدهم قرار می‌گیرد.

پیش‌بینی تازه در مورد جدول نهایی لیگ برتر؛ قهرمان تکراری خواهد بود!/ قرمزها پشت سر آبی‌ها به صف می‌شوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی