نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
۲ |
۰
ایران و کیروش دوباره به‌هم رسیدند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن که مهرماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جهت حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه اردن شرکت می‌کند. این تورنمنت با حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران، عراق، اردن و قطر  از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در ورزشگاه بین‌المللی شهر امان برگزار می‌شود.

برنامه زمان‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* جمعه ۲۱ مهرماه
عراق – قطر؛ ساعت ۱۸
اردن – ایران؛ ساعت ۲۱

* دوشنبه ۲۴ مهرماه
رده‌بندی؛ ساعت  ۱۸
فینال؛ ساعت ۲۱

تیم ملی ایران در گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است و به دلیل نزدیکی فوتبال کشورهای عربی به یکدیگر، در تورنمنت اردن حاضر خواهند شد تا بتوانند با آمادگی کامل برای این رقابت‌ها حاضر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    چهارم میشه ..جام ملتها هم با قلعه نو به جایی نمیرسن اوت میشن میان ...
  • عادل IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    درفضا وشرايط کنونی فوتبال ايران اگر با کيروش نتونستيم قهرمان بشيم با هيچ مربی ديگه ائی حالا حالا ها نمی تونيم ! کيروش هم با شرايط فوتبال ما آشنا بود ، هم ارتباط خوبی بازيکنان داشت ؛ هم باسواد بود و هم يک مدير حرفه ائی و با ديسپلين بود؛ هم مقبوليت عمومی داشت و اينکه نهايتآ می دونست چطور بايد ازهمه کار بکشه ! نمی گم بهترين مربی دنيا بود ولی از لحاظ فاکتورهای لازم يک برآيند قابل قبولی داشت .به هر حال فوتبال ما فوتبالی نيست که يک مربی خارجی بتونه توش دوام بياره و اگر پوست کلفت نباشی و قواعد بازی را بلد نباشی زير فشارها له می کنند مربيان را .هر چند من خيلی با اسکوچيچ موافق نبودم (که بر می گرده به مقبوليت عمومی و رزومه ضعيف ) ولی به خاطر ضعف در ساير زمينه ها عليرغم اينکه نتايج خوبی گرفت ؛ به راحتی کله پا کردنش ....... ! با همه احوال اميدورام اشتباه فکر کنم و قلعه نوعی موفق بشه و جام بياره و اميدوارم حال وروز مردم کشورم خوب بشه و دوباره بتونند از ته دل خوشحالی کنند مثل همه مردم فوتبالدوست دنيا ...... ! قربون مردم کشورم برم چه آبی و چه قرمز و زرد و ... که لياقتشون خيلی خيلی بيشتراز اينه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی