نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لیونل مسی در لباس اینترمیامی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیوید بکام تماشای بازی‌های اینترمیامی را به یک ضرورت در ایالات متحده تبدیل کرد و دوستان مشهورش برای دیدن مسی به ورزشگاه هجوم می‌آورند.

خرید بلیت بازی اینترمیامی داغ‌ترین اتفاق شهر است. دلفینز، هیت یا مارلینز را فراموش کنید، این باشگاه MLS است که سلبریتی‌ها را به بازی‌های خود می‌آورد. و همه این‌ها به خاطر مالک باشگاه، دیوید بکام است که اخیرا لیونل مسی را به تیم خود آورده و باعث عبور ستاره‌ها از دروازه ورزشگاه DRV PNK شده است. اینترمیامی به تیمی تبدیل شده که باید بازی‌هایش را به تماشا نشست.

هیجانی که در اطراف بکام ۴۸ ساله برای داشتن یک تیم ورزشی وجود داشت کافی بود تا دوستان مشهور او را به ورزشگاه بکشاند. افراد ثروتمند و مشهور که کنجکاو بودند ببینند این همه هیاهو برای چیست، در یک بازی اینترمیامی شرکت کردند. شاید آن‌ها از فلوریدا عبور می‌کردند یا در تعطیلات بودند، اما در هر صورت آن‌جا بودند. این موضوع در مورد جی زی، جنیفر لوپز، ویل اسمیت و اسطوره المپیک یوسین بولت صدق می‌کند. شاید مورد آخر به دنبال عقد قرارداد بود.

هیاهو برپا شد.

دیوید بکام و لیونل مسی

اولین حضور پرستاره

در حالی که رونمایی از لیونل مسی با تأخیر به دلیل رعد و برق و بارش باران همراه بود، اولین بازی مسی در برابر کروس آسول معادل فرش قرمز اسکار بود که در نیمه دوم با رفتن مسی به میدان به اوج خود رسید. برخی از هواداران حتی بیش از ۱۰۰۰ پوند برای بلیت پرداخت کرده بودند.

در وقت‌های تلف‌شده، او پشت یک ضربه ایستگاهی در فاصله ۳۰ یاردی دروازه ایستاد. گل به ثمر رسید، هواداران وحشی شدند، هم‌تیمی‌های مسی به وجد آمدند و یک برد برای باشگاه جدید به دست آمد. درست قبل از این‌که او پشت توپ ظاهر شود، کیم کارداشیان، لبرون جیمز، سرنا ویلیامز، دی‌جی خالد، کامیلا کابلو، ریک راس، درک جتر، دیدی، بکی جی، و مارک آنتونی همه در انتظار لحظه‌ای تماشایی بودند؛ حتی خیلی از آن‌ها دوربین‌های تلفن همراه خود را بیرون آورده بودند تا از آن لحظه فیلمبرداری کنند.

سرنا ویلیامز تماشاگر مسی در mls

سلبریتی ها تماشاگر ضربه لیونل مسی

شاید عده‌ای فکر می‌کردند بازی مقابل آتلانتا یونایتد یک بازی جذاب نیست. اما دیدی (دوباره)، دی‌جی خالد (دوباره)، کامیلا کابلو (دوباره) و خواننده پورتوریکویی راو آلخاندرو در این بازی شرکت کردند.

قبل از شروع بازی، مسی تیمش را در کنار پسر خالد، اسد، به داخل زمین هدایت کرد. این موقعیت آن‌قدر بزرگ بود که حتی پسر خالد که در کنار قهرمانش ایستاده بود از ناباوری اشک می‌ریخت. دومین حضور مسی باعث باخت ۴-۰ رقیبشان در MLS شد. مسی دوباره معمار شده بود و در ۲۲ دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رساند. و به نظر می‌رسید که او از وضعیت جدید خود لذت می‌برد و در طول مسابقه با خواننده «کابلو» گفت‌وگو می‌کرد.

بازی لیونل مسی در مقابل آتلانتا یونایتد

مسی و پسر خالد

لیونل مسی و تماشاگران

در هفته‌های اخیر، دوست نزدیک بکام و اسطوره فوتبال آمریکایی «تام بردی» و تهیه‌کننده/رپر «فارل ویلیامز» نیز عشق خود را به اینترمیامی نشان دادند و به جمعیت عظیم هواداران اینترمیامی پیوستند.

حماسه مسی در اینترمیامی توسط اعضای باند +Apple TV دنبال می‌شود و آن ها تحولات را از نزدیک دنبال می‌کنند. شاید باید انتظار فیلمی پرستاره همراه با حضور مرد اصلی داستان را داشته باشیم.

این مطالب را هم بخوانید:

تصاویر| چگونه دیوید بکام باعث هجوم سلبریتی‌ها به تماشای بازی‌های اینترمیامی شد؟/ صورتی‌ها با لیونل مسی تماشایی هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مدنی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    گزارش بی نقص و عالی. ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی