نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شیاطین سرخ با بایرن‌مونیخ معامله می‌کنند/ هافبک اسکاتلندی به جای جوان هلندی
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد در حال بحث در مورد مبادله قرضی شوکه‌کننده با بایرن‌مونیخ است، که بر اساس آن اسکات مک‌تامینی جای خود را با رایان گراونبرخ عوض می‌کند.

منچستریونایتد در حال مذاکره با بایرن مونیخ در مورد تعویض رایان گراونبرخ با اسکات مک‌تامینی است.

اسکات مک‌تامینی ۲۶ ساله اخیراً برای ورود به ترکیب اصلی تیم اریک تن‌هاخ با مشکل مواجه شده است، و ۱۰ بار در ۲۴ بازی لیگ برتر برای این باشگاه در طول فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در ترکیب اصلی حضور داشت.  از سوی دیگر، رایان گراونبرخ هم برای حضورش به عنوان یک چهره ثابت در تیم اصلی توماس توخل دست و پا می‌زند. او در ۲۴ بازی فصل گذشته، تنها ۳ بار در ترکیب اصلی بایرن بود و در ۲۱ بازی دیگر از روی نیمکت به میدان رفت.

اما این دو بازیکن می‌توانند در میدانی جدید برای رقابت آماده شوند، همانطور که کریستین فالک، روزنامه‌نگار نشریه بیلد، در توئیتر نوشت: «بایرن به اسکات مک‌تامینی علاقمند است. همچنین در مورد مبادله‌ای با رایان گراونبرخ مذاکره شده است.»

نام این ملی‌پوش اسکاتلندی که قراردادش با یونایتد در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، برای هر سه بازی اول یونایتد در این فصل لیگ برتر در فهرست قرار گرفت اما تنها ۷ دقیقه بازی کرد. او در تابستان امسال به شدت با جدایی از باشگاه مرتبط بود، و وستهام به این هافبک به عنوان جایگزین دکلان رایس که در ابتدای پنجره نقل و انتقالات به آرسنال نقل مکان کرده بود، علاقه نشان داد.

جدایی از اولدترافورد در تابستان امسال باعث می‌شود مک‌تامینی که در جولای ۲۰۱۳ به جمع جوانان باشگاه پیوسته بود، به دوران ۱۰ ساله خود پایان دهد.

در عین حال، گراونبرخ در اولین بازی فصل جدید بایرن در بوندس‌لیگا حضور نداشت، اما از روی نیمکت آمد تا ۹ دقیقه از پیروزی ۳-۱ یکشنبه مقابل آگسبورگ را بازی کند. این هافبک هلندی همچنین مورد توجه لیورپول نیز قرار گرفته که پیش از این مذاکراتی را با قهرمان آلمان برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله انجام داده بود.

این مطلب را هم بخوانید: ۲ شیطان سرخ در رادار چکش‌ها/ کابوس تئاتر رویاها تمام می‌شود؟

شیاطین سرخ با بایرن‌مونیخ معامله می‌کنند/ هافبک اسکاتلندی به جای جوان هلندی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی