نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تلاش‌های ویژه آقای رئیس؛ آیا کریستیانو به ایران می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج مذاکرات خود را با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده تا مشکل بازی تیم های ایرانی و عربستانی در کشور بی طرف حل شود.

با رای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال ۲۰۱۶ دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور بی طرف برگزار می شود. اینک برگزاری این بازی ها در تهران و ریاض منوط به این است که کمیته اجرایی تصمیم قبلی خود را لغو کند. مهدی تاج که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است، تلاش ویژه ای را آغاز کرده تا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد به لغو تصمیم قبلی کند. در این صورت تیم های عربستانی از جمله النصر با کریستیانو رونالدو به تهران سفر خواهند کرد.

احتمال تغییر تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا زیاد است؛ به این خاطر که روابط سیاسی ایران - عربستان بهبود پیدا کرده و سفارتخانه های دو کشور هم در تهران و ریاض بازگشایی شده است. بعد از تقابل تیم های نوجوانان ایران و عربستان در امارات حالا حتی زمزمه هایی مبنی بر برگزاری دیدار تیم های ملی دو کشور هم وجود دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام مکان برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی نوشته است بعدا اعلام می شود. در حالی که رسانه های عربستانی از امارات و قطر به عنوان مکان برگزاری دیدارهای تیم های ایرانی وعربستانی یاد کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی