مدافع همیشه سوتی قرمزها اعتمادبه‌نفس ندارد/ او باید تیم را ترک کند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وستهام دوباره برای جذب هری مگوایر تلاش می‌کند و مذاکرات با منچستریونایتد را از سر گرفته است.

وستهام دوباره مذاکرات خود را با منچستریونایتد برای جذب هری مگوایر از سر گرفته است. چکش‌ها در تلاش هستند تا راهی برای پرداخت اندکی بیشتر برای کمک به یونایتد برای پرداخت هزینه‌های مگوایر پیدا کنند. آنها با مبلغ ۳۰ میلیون پوند انتقال توافق کرده بودند، اما دو سال از قرارداد مگوایر در اولدترافورد باقی مانده و خواهان دریافت مبلغ هنگفتی از یونایتد است.

وستهام با قراردادی ۴ ساله با ۱۲۰ هزار پوند در هفته، ۷۰ هزار پوند کمتر از دستمزد او در یونایتد، به توافق رسید. یونایتد به او پاداش ۶ میلیون پوندی پیشنهاد داد اما مگوایر بیشتر از این می‌خواهد، زیرا اگر بماند و قراردادش را تمام کند می‌تواند دستمزدهای بالاتری را به عنوان انتقال آزاد دریافت کند. یونایتد برای تامین مالی سایر خریدها خواهان فروش است و وستهام امیدوار است که بتوانند قبل از بسته شدن پنجره در روز جمعه به توافق برسند.

مگوایر ۳۰ ساله فصل گذشته تنها در ۸ بازی لیگ برتر حضور داشت. اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، همکاری منظمی بین رافائل واران و لیساندرو مارتینس برقرار کرده، و مگوایر در هیچ یک از سه بازی ابتدایی آنها در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ حضور نداشت. همچنین در تابستان بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد و به برونو فرناندش داده شد.

وقتی در اوایل این ماه از تن‌هاخ در مورد آینده مگوایر پرسیده شد، گفت: «هری باید برای جایگاه خود بجنگد. او توانایی این را دارد که یک مدافع میانی درجه یک باشد و برای انگلیس بهترین است، پس چرا نباید برای ما بهترین باشد، اما باید این را ثابت کند. وقتی او به اندازه کافی برای مبارزه اعتماد به نفس ندارد باید برود. او باید تصمیم بگیرد، اما من از او راضی هستم.»

این مطلب را هم بخوانید: ۲ شیطان سرخ در رادار چکش‌ها/ کابوس تئاتر رویاها تمام می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی