نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شوک‌های پیاپی به فوتبال ایران؛ دوباره پای کشور ثالث در میان است!/ تیم رونالدو به جای آزادی، ورزشگاه آل‌مکتوم امارات را انتخاب کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه النصر عربستان ورزشگاه ال مکتوم شهر دبی امارات را برای میزبانی از پرسپولیس ایران انتخاب کرد!

خبری که رسانه ها منتشر کردند از این قرار است؛ باشگاه النصر عربستان ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات را برای میزبانی از پرسپولیس ایران انتخاب کرد!

پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر است و در شروع دور برگشت میهمان این باشگاه خواهد بود. اما یک سوال؛ مگر قرار نبود دیگر دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار نشود؟

مهدی تاج اولین بار مدت‌ها قبل این مژده را پس از ملاقات با یاسر المسحل - رئیس فدراسیون عربستان - به رسانه‌ها داد و اعتبار حل این مشکل قدیمی را به نام خود نوشت. زمانی که او و هدایت ممبینی - دبیرکل او - راهی استرالیا شدند تا در حاشیه جام جهانی زنان با رئیس فیفا ملاقات کنند، بیشتر از ملاقات با اینفانتینو و آزاد کردن پول‌های ایران در فیفا و AFC این مسئله بولد شد که قرار است توسط این دو نهاد بین المللی پایان مشکل میزبانی ایران و عربستان از یکدیگر اعلام شود .

حالا چندین روز از پایان جام جهانی زنان گذشته و نه فقط فیفا و ای اف سی چیزی را اعلام نکردند بلکه کشور عربستان و باشگاه‌هایش، زمین بی‌طرف برای میزبانی از نمایندگان ایران را اعلام کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اولونگا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    اونا خودشونم نمیخوان بیان ایران با ایم وضعی که استادیوم‌های ما داره
    • حنیف IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      بی لیاقیت ترین فدراسیون تاریخ فوتبال جهان بدون تردید البته تیم عربستانی نیاد ایران بهتره یکی باید دنبال نت بدون فیلتر باشه یکی دنبال var باشه چمن ورزشگاه آزادی به قول علی آقا پروین بزغاله رو اینجا ول کنی پاش پیچ میخوره سکوها که هیچی نگفتنش بهتر از گفتنش و ازهمه مهم تر نمیخوان جمعیت زیادی تو ورزشگاه جمع بشه! در جریان هستید که یک سوال مهم؟ آقای محمد نبی کجا هستن شغل ایشون در فدراسیون پنج ستاره تاج و شرکاء دقیقا چیه!
  • با اینا فقط میبازیم ! IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    در عرصه منطقه ای ( آسیا ) و جهانی تا امروز هیچ بخاری از فدراسیون آقای تاج بلند نشده ، بود و نبودشان هیچ فرقی نداشته ، در عرصه داخلی هم همینطور اما با یک تفاوت ، وجود ایشان و همراهان فقط برای پرسپولیس فرق داشته و بیشترین سود را از این افراد در فدراسیون و سازمان لیگ طی ده سال گذشته نه فوتبال که فقط تیم پرسپولیس برده است
  • ساسان IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چند نکته‌ وجود داره. اول اینکه باشگاه های عربستانی چطور دقیق در جریان هستند ( همیشه زودتر از AFC اطلاع رسانی می کنند!!! ) و به طور همزمان باشگاهای ما بی اطلاع!؟ دوم اینکه یعنی اگر همین مورد برعکس بود AFC ناز و ادای باشگاهای ایران رو قبول می کرد!؟ سوم تا جایی که من یادمه گفتن سر ماجرای سفارت کشور ایران امنیت نداره! و از اون روز همون رو بهانه ای کردند که تا به امروز ادامه داره و بعد جالبه سفیر و وزیرشون میاد و می‌ره! یعنی روی نظام اداری ایران رو سفید کردند از این قانون مسخره ی غیر قابل تغییرشون. چهارم کارگزار تیم به جای باشگاه پست اینستاگرام ی گذاشته ( گیرم توهین آمیز ) چه ربطی به تماشاگر داره!؟ خب جریمه ی مالی کن. پنجم هنوز یادم نمی ره که عیسی رو به خاطر یک شادی بعد از گل مسخره محروم کردن دوست دارم برای رونالدو با بنزما و امثالهم هم همینقدر برخورد محکم می کنند!!!
  • 6 IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چه ابهتی داریم ما خخخ
  • مجتبی رجائی 'کاشان' IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    مسئولامون (خاصّه ورزشیا) به خیالشون هنوزم ''عصرِ چاپارُ بی خبریه"!! مدام اخبارِ فیکُ بی سرُتَه تحویل مَردم میدنُ فکرم میکنن (البت اگه مغزی توو کار باشه): خلقُ الله باور کردن!! روو کدوم "حساب کتابُ خطِّ نانوشتهُ کاغذ ردّّبدل نشده ای" این اراجیفِ مضحکُ تحویل ملّت دادین!؟ به خیالتون باشگاهای عربی، (مخصوصاً عربستانی) با اوونهمه هزینه های سرسام آورُ بازیکنای فوق گرونقیمت، تیماشونو میارن توو کشوری که VAR که هیچ، حتی توو پخش صحنه های آهسته با مشکل مواجه ه!؟؟ چطور میخوان طی بیست روز (اوونم با وجود این تحریمای عجیب) این تجهیزاتو: سفارش ، مبلغشو واریز ، حرکت از کشورِ مبدا تا ایران و بعدشم هفت خوانِ گمرگ و ترخیصِ اوون ، نصب اوونا توسط تکنیسینای خارجی ، نهایتاً تست نهایی و رفعِ ایرادات؛؛؛ همه ی این کارا فقطُ فقط طیِ بیست و اندی روز!؟؟ نظرِ شما مخاطبینِ فهیم چیه!؟ به نظرتون: امکانش ممکنه داره!؟!؟ یاااااا ممکنش امکان داره!!!؟؟؟
  • کیان UA ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    طبق معمول پای الاستقلال (ستون پنجم تیمهای عربی و کره ای و ژاپنی) درمیان این بازی النصر و پرسپولیس است !!! فقط خطیر مدیر کیسه درباری بخوبی میدانند که بازی این دو تیم درکجاست و النصر به ایران می آیند یا نمی آیند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی