نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| رونالدو جان! کارگران در آزادی مشغول کارند، لطفاً مزاحم نشو!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انتظارها به سر رسید و بالاخره با مشخص شدن گروه بندی رقابت‌ها، تکلیف حریفان آسیایی  نمایندگان کشورمان هم مشخص شد.

آنطور که پیش بینی می‌شد علاوه بر اینکه تیم‌های ایرانی در این تورنمنت مهم رقبای پر ستاره‌ای دارند و البته بماند که تیم پرسپولیس در گروه مرگ قرار گرفته، یک نکته تامل برانگیز دیگر هم همراه این داستان ها وجود دارد و آن هم اینکه کم کم باید تدارک ویژه‌ای دید تا احتمالاً آماده پذیرایی از فوق ستاره های دنیا باشیم و ورودشان می‌تواند جنبه‌های مختلف و موثری برای کشورمان داشته باشد.

حال فرض را بر این بگیریم که شرایط برای ورود این ستارگان به ایران فراهم شود و مورد تایید قرار بگیرد ولی سوال بسیار مهم اینجاست که چقدر بستر و امکانات لازم برای میزبانی از این سوپر استارهای فوتبال دنیا برقرار شده و چه امکانات آبرومندانه‌ای برای میزبانی از آن ها مهیا شده؟

مهم‌ترین مورد همان استادیوم بزرگ و کهن آزادی است که به سوژه روز فوتبالمان بدل گشته و سکوهایش رنگ و بوی سوت و کوری به خود گرفته و مدتی است که با هواداران پرشمارش قهر عجیبی کرده است.

دوستان هم که ظاهراً تصور می‌کنند حالا حالاها فرصت ترمیم و مهیا کردن را دارند و  بماند که در بازی هفته سوم لیگ برتر بین پرسپولیس و ذوب آهن، اواخر دیدار برق استادیوم هم کم سو شد و مدتی همه را معطل نگه داشت تا بالاخره نور به استادیوم برگشت.

جدای از بحث مهم وی ای آر، هنگام ورود احتمالی این فوق ستاره ها به آزادی که تا آن زمان ممکن است قصه سکوهای توی ذوق زننده‌اش به پایان هم برسد، با چمن نافرم و غیر استاندارد این روزهایش چه کنیم؟ اخیرا برخی بازیکنان مطرح لیگ برترمان هم به آن اعتراض داشتند و گفتند اصلاً نمی‌شود توپ را روی آن چرخاند حال بماند که سایر استادیوم ها ماجراهای عجیب و خاص خودشان را دارند.

مثلاً تصویر کنید که اگر نیمار پا به استادیوم وطنی قائمشهر بگذارد و همان جا چقدر دچار شوک سنگین می شود و احتمال این که در همان زمین رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کند کم نیست!

با این شرایط تنها راهکار این داستان آن است که از این بزرگان فوتبال با بیانیه‌ای تقاضای صبوری بیشتر کنیم و از آنها بخواهیم فعلاً منتظر بمانند و قدم رنجه نکنند تا همه مشکلات در آینده‌ای نه چندان نزدیک حل شود!

به راستی آیا در حال حاضر این بهترین فرصت ممکن نیست که در صورت آمدنی شدن نیمار، رونالدو، بنزما و غیره به ایران امکاناتی حداقلی برای میزبانی آبرومند از آن ها فراهم شود؟

ناگفته نماند که به یک چشم برهم زدنی سوت آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صدا در خواهد آمد و ما فقط امیدواریم تا سوت آغاز بازی‌ها زده نشده، سوت پایان آماده سازی امکانات و استادیوم‌ها توسط آقایان زده شود،

وحیدرضا عبدی نژاد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی