نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازی لیگ قهرمانان آسیا در آزادی ممنوع؛ به یک دلیل باورنکردنی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی ممنوع اعلام شود.

منصوره کریمی| این فصل قرار است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت دوره ای و در کشورهای میزبان برگزار شود.به این خاطر که هم کرونا از بین رفته و هم مشکلات سیاسی ایران – عربستان حل شده است. اما ممکن است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی ممنوع اعلام شود. این تنها به خاطر عدم وجود وی ای آر در استادیوم آزادی نیست. چمن استادیوم آزادی افتضاح است و ممکن است برای بازی‌های لیگ قهرمانانی آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید نشود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید چمن استادیوم آزادی در حد لیگ ۴ است و بهتر است وی ای آر را بهانه کنیم تا تیمی برای بازی به استادیوم آزادی نیاید!

با توجه به حضور ستاره‌های جهانی در ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی‌های لیگ قهرمانان روی کیفیت چمن استادیوم‌های میزبان حساس است و پیش بینی می‌شود ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بازدید چمن استادیوم آزادی این استادیوم را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تایید نکنند.

هم چنین نبود وی ای آر دراستادیوم آزادی می‌تواند به ابطال میزبانی تیم‌های پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. به این خاطر که نساجی هم استادیوم آزادی را به عنوان استادیوم میزبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهروز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    از عربستانی‌ها خواهش کنیم تا به جای تیمهای ما از ما میزبانی کنند ! سلام آقای مسوول ، کلاهتو بالاتر بذار
  • لوک خوش شانس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اگه مسئولین اراده کنند ورزشگاه آزادی واسه لیگ قهرمانان آسیا که هیچ واس جام جهانیم میتونه میزبان بشه ولی مشکل اینجاست که با اینکه ای اف سی به دنبال کمک برای میزبانی ایرانیاست اما مسئولان با پشت گوس انداختن دنبال میزبانی در کشور های حوزه هستند .
  • تک ستاره IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    آقای درویش اگه قراره تو آزادی میزبانی کنیم از النصر هرچه سریع تر به ای اف سی نامه بزن و با تیم گوا و فدراسیون هند برای تبرئه شدن مذاکره کن . مهاجم که نخریدی لااقل اینکارو کن بزار ما هوادارا بیایم کمک حال تیم باشیم
  • اولونگا وطنی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    جناب مدیر عامل آقای درویش لطفا مذاکره کن تا بازی های پرسپولیس در آزادی و صد البته برای بازی با النصر باشگاه بخشیده بشه و با حضور تماشاگر برگزار بشه .
  • بیرو IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    هوادارن پرسپولیس بزرگ لطفا کمپینی راه بندازید و از مدیر عامل و مسئولین باشگاه بخواید درخواست تبرئه شدن در پرونده گوا داشته باشن تا بازی با النصر با تماشاگر باشه
  • امید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    گیریم استادیوم آزادی مهیا بشه و بازی پرسپولیس النصر با تماشاگر برگزار بشه با کدام مهاجم یا با کدام تیم میخوایم جلوی رونالدو و بنزما بازی کنیم واقعا این پرسپولیس توان بردن ذوب آهن را نداره چه برسه النصر این پرسپولیس از صدقه سریه بازیکنایی مثل صادقی و دانیال سروش بگیر نگیر و سرلک و زاهدی گلنزن هیچ نشانی از اون پرسپولیسی که ۲ بار با اقتدار فینال آسیا رفت نداره باید واقع بین باشیم یحیی بازیکنایی جذب کرده که در حد پرسپولیس نیستن در حد تیم های ته جدولی هستن تو این شرایط که پرسپولیس مشکل مهاجم داره عبدی را مفت برای ی فصل از دست دادن هرچی بود از زاهدی بهتر بود چه بسا که از عبدی بجای زاهدی تو این ۳ بازی استفاده میشد پرسپولیس با گلهای بیشتری برنده میشد و با ذوب‌آهن بجای مساوی برنده میشد چون زاهدی بارها تو موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی خراب کرد قطعا عبدی بود استفاده بهتری می‌کرد مطمئن هستم عبدی به النصر گلزنی می‌زد کاش بهانه ای پیدا بشه پرسپولیس امسال تو آسیا شرکت نکنه اینجور حداقل حرص نمی‌خوریم ۲ ساله روز شماری کردیم آسیا شروع بشه حالا که شروع شد استادیوم خراب و تیم ضعیف به لطف امثال صادقی و
  • ایران IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    انشالله...آزادی که ۵۰ سال پیش آبروی ما بود الان به دلیل مدیر یت جهانی سیستم شده مایه آبروریزی
  • التیام IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    هیچ بازی آسیایی تو ایران برگزار نمیشه یعنی،نه ای،اف سی،تایید میکنه نه تیم‌های عربی قبول میکنن بیان ایران وتو این خرابه بازی کنن باید بریم تو کشورهای عربی بازی کنیم متاسفانه
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    مایع خنده شادی عربها شدیم.از ماست ک برماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی