نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آلیسا اشمیت - ارلینگ هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جذاب‌ترین ورزشکار جهان و کسی که قبلاً برنده جام‌جهانی را شکست داده بود، ارلینگ هالند را به مسابقه‌ای دعوت می‌کند.

آلیسا اشمیت، جذاب‌ترین دونده سرعت جهان، ارلینگ هالند را به مسابقه دو دعوت کرد.

آمادگی و قدرت هالند به او اجازه داد در فصل گذشته در ۵۳ بازی در تمامی رقابت‌ها ۵۲ گل بزند. حداکثر سرعت هالند توسط کارشناسان ۲۲.۵ مایل در ساعت محاسبه شده است. اما اشمیت، دونده آلمانی، ادعا کرده که بهتر از هالند در پیست خواهد دوید.

اشمیت در کمتر از ۵۵ ثانیه رکورد ۴۰۰ متر را زد. ایده مسابقه با هالند زمانی مطرح شد که در مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست در تاریخ ۲۱ آگوست به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌داد. روزنامه نروژی «داگبلادت» پرسید که آیا او می‌تواند ستاره محبوب این کشور «هالند» را در مسابقه دویدن شکست دهد؟ اشمیت لحظه‌ای فکر کرد و سپس گفت: «نمی‌دانم، شاید. فکر می‌کنم در ۴۰۰ متر بله. در ۲۰۰ متر دشوارتر خواهد بود.» و افزود: «اما اگر مسابقه برگزار شود خوشحال خواهم شد.»

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی ممکن است این مسابقه برگزار شود، گفت: «نمی‌دانم، باید از او بپرسم. اما من همیشه آماده هستم.» سپس آلیسا رو به دوربین‌ها کرد و گفت: «پس هالند، اگر برای مسابقه آماده هستی خوشحال می‌شوم. ببینیم چه کسی سریع‌تر است!»

جذاب‌ترین دونده جهان هالند را به مسابقه دعوت کرده است!/ این زن هم‌تیمی سابق هالند را شکست داد

این اولین باری نیست که آلیسا یک فوتبالیست حرفه‌ای را به چالش می‌کشد. این ستاره پیست که بیش از چهار میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، دو سال پیش متس هوملس، هم‌تیمی قدیمی هالند در بوروسیا دورتموند را شکست داد. این مدافع میانی که با آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شد، پس از دوی ۴۰۰ متر در پیست دورتموند، نوردراین وستفالن، به زمین افتاد. ستاره بوندسلیگا که اکنون ۳۴ ساله است، در حالی که برای نفس کشیدن تقلا می‌کرد، اعتراف کرد: «اوه خدای من، این بدترین کاری بود که من انجام دادم.» هوملس افزود: «خیلی خوشحالم که فوتبال را انتخاب کردم. تو آن را بسیار آسان جلوه می‌دهی.»

آلیسا در توضیح ویدیوی یوتیوب نوشت: «من با متس هوملس قهرمان جهان فوتبال در سال ۲۰۱۴ در دورتموند برای یک رویداد بسیار هیجان‌انگیز ملاقات کردم. قضیه سر این بود که کدام‌یک از ما می‌تواند سریعتر ۴۰۰ متر را بدود. و این یکی از هیجان‌انگیزترین چالش‌های سال برای من و متس بود.»

آلیسا همیشه این ادعاها را رد کرده که هیاهوی زیاد در مورد ظاهرش باعث می‌شود حواس او از رقابت در پیست منحرف شود. او در پاسخ به سوال رسانه آلمانی Sport۱ که آیا هیاهوی رسانه‌های اجتماعی باعث از بین رفتن تمرکزش بر دویدن می‌شود یا خیر، گفت: «به هیچ وجه. من روی ورزشم تمرکز می‌کنم. من می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارم. من سخت کار می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به بهترین نتایج ممکن برسم.»

این مطالب را هم بخوانید:

جذاب‌ترین دونده جهان هالند را به مسابقه دعوت کرده است!/ این زن هم‌تیمی سابق هالند را شکست داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج کبیر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    😘😋💑 جوووون من حاظرم باهات مسابقه بدم.قول میدم ازت جلو نزنم.😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی