محمد صلاح
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الاتحاد عربستان تمایل دارد با مبلغی رکوردشکن محمد صلاح ستاره مصری لیورپول را به خدمت بگیرد.

با وجود خرید چندین ستاره، حتی در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات هم غول‌های عربستانی قید جذب برترین بازیکنان فوتبال را نزده‌اند.

در حالی که چند روز قبل نیمار با مبلغ ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) راهی الهلال شد، احتمال دارد رکورد انتقال یک بازیکن به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی شکسته شود. رودی گالتی خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد باشگاه الاتحاد برای جذب محمد صلاح ستاره مصری لیورپول حاضر است ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کند و منتظر است باشگاه انگلیسی برای این انتقال چراغ سبز نشان دهد.

اگر باشگاه لیورپول با انتقال ستاره‌اش به عربستان موافقت کند، برای مرتبه دوم در طی چند روز رکورد گران‌ترین انتقال فوتبال آسیا شکسته خواهد شد.

البته پیش از این و زمانی که جردن هندرسون به الاتفاق پیوست و فابینیو راهی الاتحاد شد، یورگن کلوپ نسبت به وضعیت عجیب و غریب انتقال ستاره‌ها به خاورمیانه واکنش منفی نشان داد و بعید است با توجه به این که محمد صلاح با باشگاه لیورپول قرارداد دارد، این سرمربی آلمانی به جدایی ستاره تیمش رضایت دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    بزرگترین لطف به لیورپوله اگه عربها اینو بخرن و طرفدارهای واقعی لیورپول ( نه کودکانی که دو سه ساله فوتبال نگاه می کنن ) رو خوشحال کنن . مخصوصا خدا کنه قبل از اینکه این ننگ به تاریخ پر افتخار لیورپول بچسبه که حتی برای یک بازی این کاپیتان لیورپول بشه ( که با توجه به جدایی هندرسون و میلنر این فصل احتمال وقوع این اتفاق نحس و شوم وجود داره )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی