نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جواب مثبت نکونام به سرمربی استقلالی؛ تیم امید با دست پر به هانگژو می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رضایت جواد نکونام، تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو از وجود سیدحسین حسینی و امیر ارسلان مطهری بهره خواهد برد.

۷ بازیکن از تیم استقلال در لیست تیم ملی امید هستند. از جمله سیدحسین حسینی و امیر ارسلان مطهری که دو مهره اصلی تیم استقلال به شمار می‌روند. بعد از حضور رضا عنایتی در کمپ ناصر حجازی و صحبت‌هایی که با جواد نکونام داشت، سرمربی تیم استقلال قبول کرد که دو بازیکن بزرگسال تیمش در اردوی تیم امید حاضر شوند و برای این تیم در مسابقات آسیایی هانگژو به میدان بروند.

از آنجایی که چند بازیکن دیگر از استقلال مد نظر تیم امید هستند و چند بازیکن هم مد نظر تیم ملی به نظر می‌رسد استقلال در فیفا دی شهریور تمرینات خود را با حضور اندک بازیکنان برگزار کنند. البته مقرر شد هم رضا عنایتی و هم امیر قلعه‌نویی در دعوت از بازیکنان استقلال به تیم ملی تجدید نظر کنند تا تمرینات تیم استقلال در فیفا دی شهریور خالی از بازیکن نشود.

تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو نماینده فوتبال ایران است و به منظور نتیجه گیری در این بازی‌ها به دنبال بهره گیری از حسین حسینی در خط دروازه و امیر ارسلان مطهری در خط حمله است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نمین IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    جمع استقلالیها جمعه ولی منافع نام تیم ملی را هم درنظر بگیرید که چالش ایجاد نشود
  • صالح IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    بنظرم نکونام نباید حسینی و مطهری رو برای تیم امید بده... عنایتی بر چه مبنایی مطهری رو دعوت کرده اما ترابی یا امیری یا مغانلو رو دعوت نمیکنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی