نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
خبرورزشی‌گردی| جواد کاظمیان: پرسپولیس در یک جدال نزدیک با استقلال قهرمان می‌شود/ علیه سرمربی پرسپولیس توطئه نمی‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم چون من سرم در کار خودم است و از آنجا که مثل بعضی ها برای خودم بازار گرمی نمی‌کنم این حرف و حدیث‌ها برایم به وجود می آید.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ جواد کاظمیان بعد از ۶ سال که به پرسپولیس برگشت برای تیمش گلزنی کرد. او بعد از بازی با ملوان مصاحبه جالبی را انجام داد و اظهار داشت: تیم پرسپولیس مشکل فنی ندارد، بختک به جان پرسپولیس افتاده است به خاطر همین هم به شما می‌گویم پرسپولیس طلسم شده است. ولی باور کنید رویایی حرف نمی‌زنم و یقین بدانید پرسپولیس در یک جدال نزدیک با استقلال قهرمان لیگ می‌شود.

وی افزود: برخی منتظر بودند من در این بازی بد باشم و بی‌رحمانه به من حمله کنند. من ۵ سال در لیگ امارات بودم و در جام حذفی امارات قهرمان شدم بعد هم به سپاهان آمدم و با این تیم قهرمان شدم ولی نمی‌دانم چرا با این وجود برخی گفتند بازیکن ناموفق به پرسپولیس آمده است. فکر می‌کنم چون من سرم در کار خودم است و از آنجا که مثل بعضی ها برای خودم بازار گرمی نمی‌کنم این حرف و حدیث‌ها برایم به وجود می آید.

کاظمیان خاطرنشان کرد: بعد از گلزنی اگر هواداران پرسپولیس از من ناراحت شدند از همه آنها عذرخواهی می‌کنم چون به خودم منظورم آنها نبودند. آنها همیشه برای من عزیز هستند و مدیون آنها هستم.

 مصاحبه جواد کاظمیان در تاریخ ۲۷ مرداد سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| جواد کاظمیان: پرسپولیس در یک جدال نزدیک با استقلال قهرمان می‌شود/ علیه سرمربی پرسپولیس توطئه نمی‌کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی