نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟
ناراحتی شدید افشین پیروانی پس از پیروزی بزرگ پرسپولیس/ این مشتی‌گری نیست، انسانیت نیست!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست و واقعاً بحرانی است.

افشین پیروانی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سخت و مهمی بود. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم همچنین به کادر فنی و بازیکنان. همه تلاش کردند و توانستند پیروز شویم بازی در این جو سخت بود. از مسئول برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنم همه چیز را فراهم کردند هفته آینده هم تراکتور در آسیا بازی دارد. آرزوی موفقیت برای این تیم که نماینده کشورمان است، می‌کنم تا به مرحله گروهی صعود کنند.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم اما بحثم این  است که پرسپولیس رها شده است این را به هواداران می‌گویم که سرمایه اصلی باشگاه هستند. این تیم رها شده و هیچکس حمایت نمی‌کند. اصلی‌ترین مشکل ما مشکل مالی است. امشب در رختکن بازیکنان می‌خواهند بیایند صحبت کنند اما من یک سؤال از سازمان خصوصی‌سازی دارم؛ شما آمدید به پرسپولیس کمک کنید اما اکنون مشکل برایش به وجود آوردید. رئیس این سازمان هم عوض شده و رئیس جدیدی آمده که هیچ احساس مسئولیتی نمی‌کند. می‌خواهم بدانم چه کسی باید تیم پرسپولیس را حمایت کند. نه سازمان خصوصی‌سازی جلو می‌آید، نه اسپانسر داریم، نه پولی هست، نه کمکی هست. من نمی‌دانم از وقتی تیم سه قهرمانی آورده شاید فکر می‌کنند همین‌جوری می‌توان قهرمان شد.  

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هواداران بدانند چند روز پیش اطلاع‌رسانی کردم شرایط پرسپولیس واقعاً بحرانی است، شرایط پرسپولیس اصلاً خوب نیست. غیرت کادر فنی و بازیکنان است که این نتایج را رقم می‌زند. بحث این است اگر خواب باشید می‌توانند بیدارت کنند  اما وقتی خودت را به خواب بزنی ۵۰ نفر هم نمی‌توانند شما را بیدار کنند. الان یکسری از تیم‌ها گفته‌اند سقف را رعایت کردند مطمئن باشید این کار را نکرده‌اند، پول زیاد دارند. می‌خواهم بدانم پرسپولیس چه فرقی با سایر تیم‌ها دارد، پرسپولیسی‌ که میلیون‌ها هوادار دارد باید مشکل مالی داشته باشد اما یکسری از تیم‌ها در ناز و نعمت باید کارشان را جلو ببرند. این اصلی منطقی نیست، مشتی‌گری نیست، انسانیت نیست. هر لفظی را می‌توان به کار برد. یکی باید به ما توجه کند، دولت است، مجلس است. در اکثر تیم‌های دنیا حق پخش تلویزیونی ۷۰ درصد مشکلات‌شان را حل می‌کند ولی ما نفهمیدیم در فوتبال ما باید حق پخش بدهند یا نه؛ یکسری می‌گویند دولتی است. یکی بیاید جلو آقایان تعیین تکلیف کنید، شعار هم ندهید. اینکه با کلمات بازی کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

پیروانی ادامه داد: تا حق پخش فوتبال را ندهند پرسپولیس که پرطرفدارترین است و سال قبل سه قهرمانی آورده و بیشترین سهم را باید از حق پخش داشته باشد، این حق را نداریم. تبلیغات محیطی دور زمین نداریم، اسپانسر تیمی نداریم، خصوصی‌سازی را نداریم، فکر می‌کنم بازیکنان با تعصب، غیرت و دعای خیر هواداران نتیجه می‌گیرند. اینگونه نمی‌توان تیم‌داری کرد. من هشدار می‌دهم کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند یک قدم جلو بیایند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: گل‌محمدی: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما.../ با آبروی باشگاه بازی نمی‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۸
  • صادق IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    درِ این فوتبال رو باید بست و تعطیل کرد تا وقتی که وضعیت حق پخش مشخص بشه
  • بیطرف IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    هر چی هزینه هست برا این تیم میشه تازه پپرونی ناراحته...شما چه موقع سیر میشید
    • جهنم IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      تا موقعی که اندازه باشگاه کیسه هزینه کنند
    • احمدبهزادی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      یاوه گویی که هزینه ای ندارد تو هوچی گرعقده ای بگوکه چه هزینه ای برای پرسپولیس شده است درصورتیکه استقلال با بازیکنانش 4 برابربیشترازپرسپولیس قرارداددارد وتراکتوروسپاهان نیزکه نجومی بسته شده اند.فقط پرسپولیس هنوز هیچ پولی ندارد که بجای بازیکنتن جدا شده اش بازیکنی بگیرد چرا دولت رئیسی دارد با پرسپولیس دشمنی میکند .اگربا هرکسی در کادرفنی پرسپولیس مشکل دارندمانندکریم باقری اورا کناربگذارندوبا پرسپولیس وهوادارانش دشمنی نکنند.
  • بروسلی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    مشتی فقط خودت! و البته پاکدست!
    • .... IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      خخخخخخخخخخخخ پاکدست خخخخخخخخخخخخ
  • سیدمهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    قربانزاده رفت حال پرسپولیس بدشد
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    مشکل اینه همتون نون به نرخ روز خورید. هر کدوم یا هزار و یک بیزینس دارید انا فقط لب و دهانید. والا تو این همه سال یکبار واقعاً تیم های استقلال پرسپولیس رو نمیفرستادید تو زمین تا حساب کار دست صدا و سیمای میلی بیاد. نهایتش دیگه بهتون تیم نمیدادن. محتاج پول سرپرست تیمی هستید.
  • کیثه ی کثیف IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    فقط همه حواسشون باید به اون سوگلی و ننر حکومتی باشه که هرسال کلی پول بیت المال را نابودش میکنن و سومیش هم با معجزه رقم میخوره!در تمام این سالها بگواه امار موجود حداقل دوبرابر پرسپولیس بریز و بپاش کردند ولی دریغ از یک جام پلاستیکی که اقلا دل خودشون بهش خوش باشه.وقتی قهرمان بلامنازع ایران پرسپولیس بزرگ با این همه رکورد و افتخار وضعیت اقتصادیش به این شکل هست حداقل انصاف اینه که تیمهای همیشه زیرش بیشتر از بی پولی بنالن ولی خب انگار اینجا همه چی برعکسه !تیمهای زیر پرسپولیس بیشتر پول دارن برای خرجهای جوراواجور ولی قهرمان سه گانه ی ایران و افتخار این کشور در اسیا و جهان باید از نبود درامد بناله! اینم یکی دیگر از عدالتهای این حکومت و دولت و مجلس!
    • رامین IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      واقعا بی تربیت و بددهنی، الفاظی رو بکار میبری که شایسته خودته، تو طرفدار پرسپولیس هم نیستی،تو مایه خجالت هر تیمی هستی
    • حسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      لنگی خان میشه یکی از اون افتخارات آسیایی و جهانی تیمت رو بگی؟ همه ایران میدونن که چند ساله دست و پای استقلال رو بستن و با ناداوریها که تیم شما نتیجه بگیره . امسال هم که شمشیر رو از رو بستن تا استقلال رو نابود کنن
    • انصاف IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      دقیقا مثل پیروانی صحبت میکنی دیگه دولت براتون چکار باید کنه راست میگه قربانزاده را اوردند استقلالو قربانی کرد حالا رفته ناراحت شدین حیا هم خوب چیزیه
    • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      افتخار آآآسیاوججججججهههههان🤣🤣🤣 مسعععععود بابامسعود کجایی
    • حسین IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      فرمودید افتخار آسیا وجهان .برادر کوتاه بیا پارسال هم باتبانی قهرمانی را از سپاهان گرفتید اینقدر با داوران قاطی شده بودید که داور اومد توجشن قهرمانی،کجای دنیا اینطوریه
  • دریک وند IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    راست میگه قربانزاده براشون بهتر بود لطفا برش گردونید
  • احسان IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    آی چقدر روو داری تو لنگی!! سیاه نمایی و هوچیگری همیشگی سوگولی وزارت
  • استاد فرشچیان CH ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    لا‌کن ما پارسال سه قهرمانی آوردیم امسال هم اگر همه با هم یاری کنند تا ما شوهرداری کنیم و دوباره سه تا قهرمانی را به دست آوریم و ... در ضمن فرش نفیس هم خیلی دوست می داریم.
    • استادارزدولتی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      هنرمیخوادسه تاجام ببری،اونم بالوله کردن رقیب تودوتادربی درعرض ۱۰روز اگه تمام پول بیت المال وحق کارگران زحمتکش راتوحلقوم صنعتی معدنی هابکنند،اگه همه ی دولت برای سرپانگهداشتن سوگلی که باندمخرب آجورلو باباج ،زدوبند وبه لطف معیشتی وپنالتیهای جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی درمسیر مدعیان ،قهرمانش کردنداما افتضاح مدیریتی باندآجورلو سالها باعث مشکلات مالی تیمش میشه،ولی تعصب بازیکنان سرورتون همه ی این کمکها به تیمهای سوگلی راباقهرمان شدن زیرسؤال می‌بره درتاریخ تکرارنخواهد شد که::۳جام بابردن۲تادربی تو۱۰روز اونم بابردن گرونترین تیم فصل
  • دوستاره حسرت لنگ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    همون فرش کی‌روش رابفروشی همه چی حله
  • امیر IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اگر فوتبال مشتی گری بود که بعد از اون حادثه شما دیگه نباید تو فوتبال باشی
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    چرا باید باری به هر جهت در تمام امور مد بشه این اصلا زیبنده ایران نیست فقط میخوایم آقایون نگاهی به تیمهای عربی بندازند زمانیکه ما صاحب سبک فوتبال بودیم اونا به فوتبال شوتبال میگفتند آقای فوتبال آسیا را با اونا مقایسه کنید الهلال وال... و ال... وپرسپولیس مسولین باخودشون چند چندند.
  • بی نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    حاج آقا پیروانی ناراحت نباش گریه هم نکن استقلال را ببین چطور مردانه داره می‌ره جلو
    • پرسپولیسی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      استقلال که هرچی پول بوده به اسم استراماچونی تو حلقش ریختن و هنوز طلبکاره
    • محسن IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      اره مردانه جلو میره خخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    آخب سه جام را مگه شما آپردین فرشید جان؟؟سه جام را هم مخاطبین که مورد نکوهش قراردادی آوردند...بیخیال
    • احمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      سلام و عرض خدمت افشین خان. با تمام ارادت که خدمتتان دارم اون دو جام را به پرسپولیس دادند اگر سیستم مشتی گری کند و دست از این حمایت ها بی دریغ بردارد جای خیلی تیم ها در جدول جابجا می شود. همان حاج اقا درویش می آید همه مشکلات پرسپولیس را برطرف می کند. قربانزاده رفت و مشکلات تیم های سوگلی آغاز شد. پرسپولیس و حتی استقلال باید یاد بگیرند راست جیبشان هزینه کنند. چقدر از جیب ملت برای جرایم آقای طارمی(سالهای پیش) و استراماچونی و طلب های مربیان کم بازده باید هزینه شود. همین راه درست است تا هم استقلال و هم پرسپولیس یاد بگیرند همیشه و آنلاین پول در دسترس نیست. شب قهرمانی آن همه تعریف ها از مدیریت درویش کجا رفت.
  • نعمت اللهی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    چرا حق پخش را به تیم‌ها نمی‌دهند یک نفر از مسئولان جواب بدهد
  • نیما IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    بيت المال این همه خوردند میگه پول نیست گران ترین بازیکنها را دارند.. فرش ها چی شد
    • رهگذر US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      آقا حرف بیربط نزن افشین پیروانی نوکیسه نبوده که بشه بش انگ زد این ماجرای فرش هم شک نکن ساختگیه برای تخریب شخصیت حالا شما بشینین بگین فرش فرش ببینم به کجا میخاین برسین
  • گنج نامه IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    واقعا این است که نبایدپرسپولیس آویزون بودجه وزارت یه دولت باشد بااین رقم هادیگه چه بودجه ای برای دیگرفدراسیون هامی ماند
  • منصور IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    نمیدانم چرا شانس اوردن را به پیروزی بزرگ تشبیه میکند این پرسپولیس یا به کمک داور برنده میشه یا مثل امروز شانس میاره.
  • علی IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اقای سرپرست تو و دار دسته ات چکار میکنید که تیم با دعا کردن برنده میشود دعا کن تو اسیا هم یه چیزی شوی نمیخواد زحمت مدیریت بکشی
  • هومن US ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    مشکل فقط حق پخش نیست ، قرار داد های شما روی هواست . بر اساس مقایسه ارزش بازیکنان پرسپولیس در حد تیم بولتون واندررز دسته اول انگلیس است. کل هزینه های حقوق این تیم برای ۵۷ بازیکن (نه ۳۰ بازیکن ) سالانه ۶۱۴۷۰۰۰ است که می شود تقریبا ۳۰۰ میلیارد . حالا سوال اینجاست که مگر باقی مردم ایران دلاری حقوق می گیرند که شما نه تنها دلاری بگیری ، بیش تر از حق خودت هم بگیری ، تازه طلب کار هم باشی ، تازه آپشن هم داشته باشی !!
  • محمود IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    همه مال شما چه میخوای دیگه اینحرف میزنی که چی جامها مال خودتونه چی رومیخوای ثابت کنی دیگه
  • A IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    باز وضعیت پرسپولیس بهتره،استقلال چی بگه.
  • علیرضا US ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    یه کم گریه کن از درآمد فرش فروشی ات پرداخت کن
  • ۴۴۴۴ IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    میخای دولت یارانمون رو قطع کنه بده به شما من حاظرم فرش زیر پام هم بفروشم خرج تیم کنم حیف که فرش ندارم
  • حسن IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    در این فوتبال و کلا باید بست ،تا وقتی جوانان غیرتمندی مثل کشتی گیرها هستند ،فوتبال کجای این بازیه حیف پول بیت المال که خرج فوتبالیست ها میشه ،ما که راضی نیستیم یک ریال خرجشون بشه
    • آبی تر از همیشه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      یوقت نکشیمون .....خدا راشکر که شما هیچ مسولیتی تو این نظام ندارین اول برو تحقیق کن ببین چند درصد مردم طرفدار سرخابی ها هستن بعد فوتبال ایران را منحل کن
  • علی اکبر IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    همش از بی پولی می نالند یک مقدار در قرار داد های میلیاردی تان کوتاه تر بیایید تا باشگاه بتواند جوابگو باشد دولت چقدر از پول بیت المال به حلقوم فوتبالیست ها بریزد؟؟؟ ما که راضی نیستیم پولی که به فقر و فقرا می شود داد بدن به این شوت زنان بی درد.
  • لنگ پاره پاره IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    نگران نباش افشین فرشچی. این پرسپولیس از اولشم همین بوده از اول ایجادش . داوراشتباهی و بازیکن اشتباهی حریف همیشه هستن شما نگران نباش تمام اینا باعث میشه باز جام اشتباهی بگیرید چون تیم شما کلا اشتباهیه
  • آرمین IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    واقعا متاسفم این هوچی گری ها دیگه قدیمی شده همچی که بنام وبکام شماست دیگه چه مرگتونه
  • یوسف IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    ببینین کی از مشتیگری و انسانیت صحبت میکنه، آره اینا اومدن فقط به لنگیا کمک کنن تا بیاد صدر جدول😏
  • مهرداد FR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    پول هاتون تمام شد ریخت وپاشها چی شد خجالت بکشید پول بیت‌المال رو خوردین من کارگر در سال درآمدی ندارم ولی شما میلیاردی،،،،
  • امیر IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    دوباره شروع شد حالا کدام صندوق قراره به خاطر اینها خالی بشه خدامیدونه هوادارمتمول کم بهشون پول داده ناراحتن تیم که بالاتر از سقف بسته شده همه هم پول گرفتن حالا ناله ها واسه چیه نمیدونم
  • ابوالفضل IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    بهانه نیاریدبریدبرای قهرمانی بعدی پول کمه بازیکناکمتربگیرن
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    جناب محمدعلی پیروانی!نمیدونم با کدوم رویی از مشتی‌گری و انسانیت صحبت میکنی،ولی اجازه بده مشتی‌ها و انسان‌ها در مورد این مسایل صحبت کنن و شما سکوت اختیار کن
  • منتظر عدالت IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اون موقع که استقلالیها با همه برای حق پخش میجنگیدن خفه شده بود دستمال بدست وموزیانه پولهای که واریز میشد به حسابشون میگرفتن چیزی نمیگفتن حالا پول مفت تمام شده مدعی هستن اون موقع که کل دولت وباباهاشون افتاده بودن جلو وپول واریز میشد به حسابشون برای اینکه افشا نشه گندکاریشون ساکت بودن ولی دیگه کمکها تمام شد زبون باز کردن
  • جواد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    شما با همین فرمان جلو بروید حق پخش که در کار نیست ولی پول بیت المال هست که بریزند تو جیب باشگاه
  • سیدجواد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    هیچ تیمی تواین ۱۰سال اخیر مثل تیم پرسپولیس حمایت نشد کل فوتبال ایران فدای تیم پیروزی شد چقدر پرو هستند فقط هوچی گری بلدند از زمان سلطانیفر هرچه بودجه کلان وثروت ملی رو بهشون دادند بهترین بازیکنا رو براشون خریدند همه حتی داوران مجبور بودند یک طرفه قضاوت کنند با ایت همه ثروت ملی تو آسیا هم یک جام نیاوردند مردم رو خر فرض نکنید هوچیگری شما دیگه نخ نما شده
  • مصطفی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    خدایی سپاهان و استقلال خیلی پول از دولت میگیرن
  • امیر د IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اگر مشتی گری بود که الان شما باید تو خونه باشید
  • واقع بین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    این گروهی که نظرهای رنگی می نویسند مگر تو یه مقایسه ساده رقم و تعداد قراردادهای بقیه تیم ها را نمی بینند فوتبال امروز فوتبال ۴۰ سال پیش نیست که با غیرت خالی پیش بره یه نگاه به عربستان کنید توبحث بیت المال اگر نگه داری این دو تیم سود نداره چرا در هیچ شرایطی حاضر به فروش آن نیستند ضمنا قهرمانی رو باید براش بجنگی تا بگیری
  • ح م IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    سیاستشون همینه اول فصل راباهوچی گری دروغین آغازمی کنند آخرفصل می بینی به لطف داورووزیرجام رابالای سرمی برند.دیگربه این مظلوم نمایی هاعادت کردیم البته یک هفته دیرتراستارت این کارزده شدفصلهای قبل ازهفته اول شروع میشد ولی امسال صبوری بخرج دادندوازهفته ی دوم شروع کردن.دیگه افشین سوتیه کاریش نمیشه کرد.
  • احمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    کلا اول لیگ مشکل دارن و اوضاع بحرانی....قهرمان شدن میگن با تمام مشکلات قهرمان شدیم نشدن میگن ما که اولش گفتیم اوضاع بحرانی
  • احمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    یه چاه نفت که کلا درآمدش مال دو تیم دولتیه
  • سهراب بوقی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    ها چیه عروس اسیا از ترس الهلال ونیمار خراب کردید نترس عزیزم فکر کردی اسیالیگ برتره گل افسایدمیزنیدههههههه نترس نترس جام اسنپی نترس منتظرنیمار باش
  • ح م IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    افشین جان کاش یه کلاس توجیهی میذاشتی تازیرپات فرشهای خودت پسندپهن کننداین ترفندهادیگه کهنه شده سخن نوآرکه نوراحلاوتی است دگر.ده ساله شماباین ترفندجلومیریداول فصل گریه وزاری ونالیدن اززمین وزمان آخرفصل هم باقهرمانیهای بوداری که می آریدمیذاریدحساب غیرت بچه هاوکادرفنی وحمایت هواداردرحالیکه داورووزیرنباشن بایدواسه موندن تولیگ دست وپابزنید
  • چکان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    خدایی آخر سیاه نمایی
  • داریوش IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    جالبه امسال هرچی بازیکن تاپ هست گرفتن با ستاره هاشون تمدید کردن ۵۰ درصد قرارداد امسالشون را هم پرداخت کردن .بعد ننه من غریبم بازی میکنن هوچیگر .اگر مثل استقلال بودین بچستاره ها فراری با یه مشت جوان وامید قرار داد بلنده اون هم ثبت نشه انواع سنگ اندازی ها اون وقت چیکار میکردین . بعد هم می‌خواستین مظلوم کمتر زیر میزی بدین .
  • حسین GB ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    اقای پیروانی پرطرفدار ترین تیم رو دیروز تراکتوری ها با سند رو سکوها نشون دادن البته حتی یه نفر هم پیدا نشد پرسپولیس رو تشویق کنه هفتاد هزار نفر رو سکو و بیشتر از سی هزار نفر از تپه های کنار ورزشگاه یکصدا تراکتور رو تشویق کردن
  • امیر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    شما که قهرمان میشید البته تیم دوم توی اين چند سال قهرمان اصلی بوده
  • فقط زرد طلایی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    دوباره هوچیگری شروع شد .شما پول ندارید چطور میخواهید بازیکن خارجی یک میلیون دلاری بخرید.دست بردارید از این شارلاتان بازیهاتون.
  • علی اسلامی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    بازم افشین فرش دزد بازم کلک بازم دورویی
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    تو ایران هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس طرفدار نداره دلیل واضح نبودن پرسپولیسی‌ها در تبریز رنگ پیراهن‌ها هست تصویر بردار خیلی سعی می‌کرد از تعدادکم پرسپولیسی‌ها سوژه بسازه بازی برگشت هم تو تهران اینطور که شما میگید صد ها هزار نفر پس تو تهران هم باید عین صدهزار نفر طرفدار تیم گاوآهن باشند خ خ ......باختن هم گریه نداره
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      داداش بی منطق نباش استقلالیا بیشترین هوادار رو در اسیا دارن
  • قلب پرسپولیس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    هشدار هشدار هشدار....به سازمان لیک .فدراسیون.خصوصی سازی. مجلس .دولت . پرسپولیس را دریابید .نماینده ایران در آسیا ..اگر کوتاهی کردید تجمع بزرگی در راه است ...ضرر میکنید ..تا قبل از آن به وضعیت این تیم رسیدگی تمام عیار داشته باشید ...هشدار...
  • لنگلیس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    منظور off شین از مشتی گری داوران بودند که توپ هایی که از سمت دروازه حریف بیرون میره را گل حساب کنند خطاهای نیمه زمین را هم پنالتی اعلام کنند
  • لنگلیس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    ۳تا قهرمانی را به یاری وزارت ورزش وکمیته داوری، داوران باوجدانمان به دست آوردند و به اسم لنگ تمام شد
  • ممد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    ادای حال بدا رو درنیارین خاهشا اگه وضعیت استقلال رو شما داشتین که همتون سکته میکردین
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    فعلا که مشخص هر سال کیسه بیشترین هزینه را می کنه ولی هیچ نمیشه
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      آخه لنگی شور داشته باش مشخص هر سال تیم حکومت را چگونه قهرمان میکنند قهرمان های اسنپی
  • علی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    آقای پیروانی مثل هر سال بگو نمیخواهن لنگه قهرمان بشه ولی هرسال تیم حکومت را قهرمان میکنند
  • منوچهر US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    جمع کن خودت با این سیاه نمایی هرچه بازیکن بوده گرفتین تازه یه قورت نیمته باقیه
  • دوست دار وطن IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    باز هم این افشین دروغگو آمد : تا چرت و پرت بگه : همه از دست پرسپولیس می‌نالند: این یارو بر خلاف جریان آب شنا کرده و همه را مقصر و پرسپولیس را مظلوم می‌داند: آدم و اینقدر دروغگو و تنگ نظر
  • امیرتاجیک IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    واقعا این مردک فکرمیکنه مردم شعورندارند؟ یک موردقراردادبیرانوندبالای70میلیاردهست. البته برای مردم فریبی لازم هست این اداها رادر بیاره.کسی که توبازی دربی میگفت هرچی شارلاتان بازی بلدید دربیاریدتابرنده بشیم حالا دم ازمشتی گری میزنه. راستی چه خبراز فرش اهدایی کی روش؟؟
  • بیژن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    شماره حساب بده تا هواداران کمک کنند عزیزدل برادر
  • کاپو IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    این مرتیکه خداوکیلی چی میگه داور زمین زمان ووووووووو بازیکن میلیاردی فرش دست باف دیگه چی میخواهی حتما پول کارگرا شهرداری تهرانو میخواهی شماره کارت بده واقعا شرم کن حیا خوب چیزیه
  • ماهان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    به عنوان یه پرسپولیسیی اول کیسه دوم پرسپولیس سوم تراکتور پرطرفدارترین تیم های ایرانن
    • الف ب۱۱ IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      اره مشخصه پرسپولیسی همه میدونن پرسپولیس پرهوادارترین تیم نه تنهاایران بلکه آسیاست
  • مو TR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    افشین پیروانی یکی از مربیان دوست داشتنی وفنی است که همه هواداران دوستش دارن
  • عالم IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    پیروانی متخصص زدن حرفهای مفته.
  • مهیار IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    شما که کارخونه فرش داری چرا ناراحتی
  • محمد وحید IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    آقای پیروانی.داورها همه برای شماست. پرسپولیس کجا رها شده؟ دولت که پشت شما استقلال و پرسپولیس هست.مخصوصا پرسپولیس.وای به حال تیم های شهرستانی.مخصوصا تراکتور عزیز
  • ایرج غلامی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    اگه فوتبال ایران صاحب داشت این پپرونی فرش دزد باید میرفت دنبال ۵ تا بز گر چوپانی اونا رو میداد نه اینکه تریبون در اختیارش باشه فقط فقط حرف مفت تحویل مردم بده .
  • محمدرضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    پرسپولیس بهرتقدیرقهرمان هست دست بهراقدامی بزنندقهرمان قهرمان است شیروچه دربندکنی چه درقفس شیراست مشکلش هم حل خواهدشدکمی سختی داردامابرای رسیدن به قله دشواری خودیکی ازآزمونهااست لذتش هم درهمین هست آنهاکه درنازنعمت هستندهرگزبه قله نخواهندرسید
  • تاجی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    یحیی حتی با اشتباه بزرگ دروازبان حریف شد بهترین مر هفته
  • اکبری IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    آقای پیروانی راست گفتی این مشتی گری نیست که امسال وزیر لنگی نیست و مدیر لنگی خصوصی سازی نیست که تیم پرسپولیس را حمایت کند و داوران لنگی هم دیگر نمی توانند حمایت کنند و شما قهرمان بشین لابی گری تو هم دیگر کارساز نیست حالا جیغ بزن و شارلاتان بازی را از این هفته شروع کردی خدا بخیر کند!
  • شهروند IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    شاید هم توتبریز این حرف را زده که مخ زنوزی رابزنه که اسپانسر این تیم بشه کسی چه میدونه؟والله
  • تنهاترین سردار FI ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    وای بنده خدا اینهمه دردداشت وکسی نمیدونست،،خوب راست میگه بنده خدا تیمهای رقیب رونالدو،نیمارووومیخرند خوب پرسپولیسم،مسی میخواد..اصلا بازیکن نخریده امسال
  • Bb DE ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    جناب پیروانی این دوتا بازی اولی که کمک داور بود جانم
  • کاکو کلنگ IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    افشین جون ۴۰ساله در پرسپولیس مثل سرطان ریشه دواندی و عامو بزار یکی دیگه ام آب خوش از گلوش پایین بره‌و چند درصد قرارداد بازیکن ها به‌تو‌ میرسه که اشک‌تمساح می ریزی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی