نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۶
۶ |
۲
کلوب| نکونام فقط به استقلال فکر کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام باید فقط به مسائل داخل تیمی فکر کند و به مشکلات مالی و اختلافات دوستان با یکدیگر و حاشیه‌ها ورود نکند.

این‌که وزارت یا هر نهادی با استقلال مشکل دارد، این‌ها تمام به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و حاشیه بیرون زمین است. جواد نکونام، استقلال و هواداران را دوست دارد این را همه می‌دانند و ثابت شده است، اما نکونام کارش مشخص است فقط مسائل فنی و تمام.

استقلال بیش از هر چیزی به هماهنگی و آرامش لازم برای ادامه لیگ نیاز دارد و بردهای پی در پی آن هم در هفته‌های ابتدایی. این‌که چه تیمی سقف قراردادها را رعایت کرده یا تیم‌ها چه ستاره‌هایی را با چه مبلغی جذب کرده‌اند مهم است اما نه فقط برای سرمربی تیم یعنی جواد نکونام.

بله این سرمربی جوان به باشگاه لیست بازیکن داد اما خیلی از بازیکنان دلخواه نکونام آبی‌پوش نشدند اما نکونام و هواداران استقلال خوب می‌دانند که تیم امسال بدترین شرایط را دارد. نمی‌خواهیم از مدیریت حمایت کنیم اما پول آن‌چنانی نیست که همه چیز به راحتی رو به راه شود.

امسال هواداران باید تحمل کنند و با همین بازیکنان که خیلی از آن‌ها کلیدی هستند و هر تیمی آرزوی داشتن آن را دارند، تیم خود را تماشا کنند.

باید در یک کلام بگوییم که این استقلال بزرگ هیچ‌وقت بدون بازیکن نمانده و بهترین‌ها در آن توپ می‌زنند چون این‌جا استقلال است. پس نکونام فعلا باید لیگ بیست‌وسوم را با همین بازیکنان ادامه دهد و تاکتیک‌های خود را در زمین پیاده کند و زرنگ عمل کند و امتیازهای هفته های اول را کسب کند چون روزهای آخر به کار می‌آید.

همه آگاه هستند که این استقلال در روزهای تاریک قرار دارد اما بردها و فوتبال تماشاگرپسند می‌تواند همه‌چیز را روشن کند و باعث تحسین خیلی‌ها شود.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • صالح IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    دقیقا درسته... با وجود تمام مشکلاتی که هر فرد منصفی میتونه ببیندش، باز هم جواد نکونام باید برای هر بازی تمام تمرکزش رو بذاره و فقط به فکر کسب سه امتیازها باشه... هیچ چیز غیر ممکن نیست...
  • کلنگلیس IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    اگرصداوسیمای میلی ومیثاقی ومافیای لنگ بزارن ⛏️👺⛏️
  • ناشناس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    امیدوارم تاج وبیر آسیا مثل سالهای قبل که چه زیبا درخشید وستاره آسیایی گرفت دوباره به آن روزها برگرده من سالهای قبل ازاواخردهه ی شصت بازیهای تیم رودیدم با جناب پورحیدری بزرگ حجازی بزرگ وچقدر اون روزها خوب بود وباشگاه اینقدر مشکلات وحاشیه براش درست نمیکردند وبازیکنان وستاره های دهه ی شصت وهفتاد چقدر خوب وهماهنگ بازی میکردند قهرمانی تیم ملی وباشگاهی امیدوارم اون روزها دوباره تکراربشه وهواداران میلیونی بیان به ورزشگاه ازادی وهیجان وشور وشوق داشته باشن به امید روزهای خوب وامیدبه گرفتن قهرمانی باشگاههای آسیا موفق باشید آقای نکونام وبازیکنان وکادرفنی تیم تاج کبیر خداوند حافظ شماباشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی