نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
امباپه – رئال‌مادرید؛ قسمت nاُم!/ کیلیان برگشت؛ کهکشانی‌ها نگران نیستند
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه رئال مادرید همچنان دورادور تمام اتفاقات مربوط به امباپه را زیر نظر دارد و ذره‌ای از پیوستن این ستاره به تیم اصلی پاری‌سن‌ژرمن نگران نیست.

مدیران رئال مادرید در طول این سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند. به همین دلیل از زمانی که کیلیان امباپه اعلام کرد که قرارداد فعلی خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد، آنها دور باقی ماندند و جلو نیامدند. سپیدپوش‌ها او را مانند هر بازیکن دیگری زیر نظر دارند. تفاوت در این است که این بازیکن فرانسوی از سال ۲۰۱۷ به هر نحوی با رئال مادرید پیوند خورده است. با این حال، غول‌های اسپانیایی هرگز تصمیم امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن را یک شکست‌ تلقی نکرده‌اند، همانطور که هرگز به خرید او در تابستان امسال فکر نکردند.

برخلاف آنچه گفته شد، مدیران رئال مادرید بارها و بارها هرگونه مذاکره یا توافقی با امباپه و یا با همتایان خود در پاری‌سن‌ژرمن را رد کردند. در واقع رئال حتی معتقد بود که این بازیکن قرارداد خود را با تیم قطری تمدید خواهد کرد. گذشت زمان نشان داد که تهدیدات مدیران پی‌اس‌جی علیه امباپه به نتیجه نرسید. لوئیس انریکه به صراحت اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن بدون این مهاجم تیم بسیار متفاوتی است و به همین دلیل سرمربی حذف این بازیکن فرانسوی از تیم را درک نمی‌کند. او شرایط را پذیرفت، اما می‌داند که پی‌اس‌جی با امباپه، بدون توجه به شرایط قراردادش، می‌تواند رشد کند و برای هر عنوانی بجنگد.

رئال مادرید پس از تحولات اخیر چه خواهد کرد؟ هیچ کاری، یا بهتر بگوییم، همان کاری که تا به حال انجام داده‌اند، یعنی منتظر ماندن و تماشای اتفاقات از دور. اگر امباپه قرارداد خود را تمدید نکند و در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۴ آزادانه مذاکره کند، آنها سعی می‌کنند او را طبق قوانین جذب کنند و در تابستان او را به باشگاه بیاورند. اگر او قراردادش را تمدید کرد، به این بازیکن و پاری‌سن‌ژرمن تبریک می گویند.

پنجره نقل و انتقالات فعلی اما هنوز بسته نشده و خیلی چیزها ممکن است رخ بدهد و تا روز آخر هیچ احتمالی را نمی‌توان رد کرد.

با این حال، آنچه مشخص شده این است که توافق گزارش شده بین سه طرف ماجرا وجود ندارد. رئال مادرید نمی‌خواهد در چیزی که کنترلش از دست آنها خارج است شرکت کند و مهمتر از همه، می‌خواهد از شرایط پیچیده دور بماند. نکته دیگری که کاملاً مشخص شده این است که امباپه نمی‌خواهد از پولی که از پاری‌سن‌ژرمن می‌گیرد، یعنی چیزی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو، دست بکشد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    بازیکنی که هر رختکنی رو ویران میکنه،بدشانس بودن که نرفت از تیمشون هرچند دمبله هم دست کمی ازین نداره
  • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    اثلا‌ امباپه نیاد آنقدر بازیکن هستن که با درخواست درئال حاضرن وارد تیم بشن آنقدر طول میده به نظرم نباید دیگه دعوت شه تا بره تو همون پاریس بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی