نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
هری کین
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هری کین در نشست خبری معرفی‌اش به عنوان بازیکن جدید بایرن‌مونیخ گفت: چشم‌انداز بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در لندن فوق‌العاده رویایی است ولی فعلاً فاصله زیادی تا آن روز داریم.

روز شنبه سرانجام انتقال هری کین به بایرن‌مونیخ با ۱۲۰ میلیون یورو نهایی شد و کاپیتان تیم ملی انگلیس و برترین گلزن تاریخ تاتنهام قراردادی ۴ ساله با باواریایی‌ها امضا کرد.

کین یک روز پس از رسمی شدن انتقالش به بایرن در نشست خبری شرکت کرد و گفت: «پیوستن به بایرن تجربه فوق‌العاده‌ای است. در این مدت اتفاقات زیادی افتاد و اینجا در بایرن با بازیکنان جدید زیادی آشنا شدم. استقبال از من و خانواده‌ام به خصوص در بازی مقابل لایپزیش فوق‌العاده بود. خوشحالم که اینجا هستم و می خواهم کمک کنم بایرن به موفقیت‌های بیشتری برسد.»

کین دلیل ترک تاتنهام را هم این‌گونه اعلام کرد: «همیشه می‌خواستم خودم را در بالاترین سطح به چالش بکشم. می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم و هر سال برای قهرمانی رقابت کنم. به همین دلیل به بایرن آمدم که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است و به من فرصت خودنمایی و درخشش بیشتر خواهد داد. چند روز گذشته پرتنش و پراضطراب بود چون برای من این اولین انتقال بزرگ محسوب می‌شد. حالا فقط خوشحالم که اینجا هستم. برای تاتنهام چیزی جز بهترین‌ها را آرزو نمی‌کنم و البته برای دنیل لوی رئیس باشگاه نیز آرزوی بهترین‌ها را دارم. حالا اینجا هستم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.»

ستاره پیشین تاتنهام درباره چالش‌های جدید در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان هم گفت: «تمام زندگی‌ام را در انگلیس و در لیگ برتر گذرانده‌ام. باید با لیگ جدید و تیم‌های جدید سازگار شوم. تیم‌های بزرگی در لیگ آلمان وجود دارند. همه انتظار دارند بایرن قهرمان شود، اما همانطور که لایپزیش را دیدیم، حریفانی قدرتمند در بوندس‌لیگا حضور دارند و کار ما اصلاً ساده نیست. هنوز راه زیادی باقی مانده است. اما این واقعیت که فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی خواهد بود، عالی است. البته که من اینجا هستم تا با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شوم. چشم‌انداز بالا بردن جام در لندن فوق‌العاده رویایی است ولی فعلاً فاصله زیادی تا آن روز داریم.»

کین: بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان در لندن رویایی خواهد بود/ باید برای بچه‌هایم توضیح بدهم این تعطیلات نیست!

برترین گلزن تاریخ اسپرز درباره جدایی‌اش از تیم لندنی هم بیان کرد: «معلوم بود که تصمیم سختی است. من ۱۹ سال در تاتنهام بودم و این باشگاه بخشی از قلب من است. احساس می‌کردم اکنون زمان مناسبی برای جدایی است. می‌خواهم عناوین مختلفی با بایرن کسب کنم. زمانی که بایرن با من تماس گرفت، می‌دانستم که باید به این چالش جدید پاسخ مثبت بدهم.»

کین به شکست ۷-۲ تاتنهام برابر بایرن در سال ۲۰۱۹ هم واکنش جالبی نشان داد: «چه بازی؟ آن را به خاطر ندارم (می‌خندد). بازی سختی برای ما بود. یادم می‌آید یک پنالتی زدم. بایرن یکی از بهترین تیم‌های جهان است. اما آن بازی هیچ تاثیری بر تصمیم من نداشت. بایرن باشگاه بزرگی است و من خوشحالم که اینجا هستم.»

کین در مورد حمایت خانواده‌اش گفت: «همسرم کیت واقعاً در این مورد حمایت کرد. او بهترین‌ها را برای من و فوتبال من می‌خواهد. او می‌خواهد که من بازی کنم و خوشحال باشم و به همین دلیل با هم این تصمیم بزرگ را گرفتیم. دو روز پیش در لندن نشسته بودم و نمی‌دانستیم قرار است اوضاع چگونه پیش برود. بچه‌ها احتمالاً فکر می‌کنند که این یک تعطیلات است، اما حالا باید برای‌شان خوب شرایط را توضیح بدهم.»

کین در مورد رقم انتقالش هم گفت: «۱۰۰ میلیون پوند پول زیادی است. من این مسئولیت بزرک را روی دوش خودم احساس می‌کنم. بایرن این پول را برای جذب من پرداخت کرده و باید به خوبی پاسخ اعتمادشان را بدهم.»

مطالب دیگری درباره هری کین بخوانید:

کین: بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان در لندن رویایی خواهد بود/ باید برای بچه‌هایم توضیح بدهم این تعطیلات نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی