نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبرورزشی‌گردی| خداداد عزیزی: بعضی از میکروفون به دست‌ها هم دلال شده‌اند/ پرسپولیسِ فصل قبل قوی تر بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: وقتی فوتبال بازی می کردم ۹۵ درصد خبرنگاران با من خوب بودند اما از وقتی مربی شدم انتظار دارند که از آنها بازیکن بگیرم.

چند سال قبل و در مردادماه سال ۱۳۸۸ خداداد عزیزی در قامت سرمربی با تیم استقلال اهواز باید به مصاف پرسپولیس می‌رفت.

خداداد که حرف هایش همیشه جنجالی است در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: پرسپولیس فصل قبل قوی‌تر بود و با رفتن بازیکنانی مثل کریمی، نیکبخت، نوری، زارع و... از پرسپولیس، این تیم قدرت فصل گذشته را ندارد به همین دلیل دلم روشن است که در تهران از سرخپوشان امتیاز کسب می‌کنیم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده با تماشاگران گفت: متاسفانه عده ای فحش‌ می‌دادند که من جوابشان را دادم. جالب است برخی افرادی که فحاشی می کردند از جایگاه خبرنگاران به کنار زمین آمده بودند. در زمان بازیگری ام ۹۵ درصد خبرنگاران با من خوب بودند اما از وقتی مربی شدم انتظار دارند که از آنها بازیکن بگیرم. به همین دلیل روابط عوض می‌شود.

خداداد عزیزی خاطرنشان کرد: حاشیه‌ها فوتبال ما را بد جایی تحت فشار قرار داده است و یک مربی نمی‌تواند تمام تمرکز خودش را روی فوتبال بگذارد. متاسفانه درست کردن اخبار حاشیه‌ای بعضی از خبرنگاران دلال می‌سازند و اگر این بحث‌ها ادامه یابد افشاگری‌هایم شامل حال آنها هم خواهد شد. پس بهتر است مواظب رفتارشان باشند به خصوص میکروفون به دستان که در دو سال اخیر فعالیتشان در حوزه دلالیسم به شدت افزایش پیدا کرده است.

مصاحبه خداداد عزیزی در تاریخ ۲۱ مرداد سال ۱۳۸۸ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| خداداد عزیزی: بعضی از میکروفون به دست‌ها هم دلال شده‌اند/ پرسپولیسِ فصل قبل قوی تر بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی