نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
۱ |
۰
کلوب| خط‌ونشان یک یونانی برای رقبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بی تردید نتیجه‌ای که اهالی فوتبال را در هفته اول حسابی شوکه کرد، برد قاطعانه و فوق العاده گل گهر سیرجان برابر فولاد خوزستان با سه گل بود.

این سبک بازی از سیرجانی‌ها در زمین نشان می‌دهد که مارینوس اوزونیدیس تیم را برای قهرمانی بسته و به قدر زیادی، بر روی تاکتیک تیم کار کرده؛ همچنین سوابق دوران بازیگری و مربیگری این مرد یونانی‌، مزیدی بر علت شده تا مارینوس، نسبت به همتایان خود، راه متفاوتی را در پیش بگیرد.

آپوئل قبرس، پاناتیناکوس، آاک آتن و الفیصلی عربستان، مشهورترین و در عین حال، با کیفیت‌ترین تیم‌هایی بوده‌اند که در یک دهه اخیر، هدایت شان به دست اوزونیدیس سپرده شد.

باید گفت که برد سه گله آبی پوشان سیرجان مقابل فولاد علی منصور، به همگان اثبات کرد که گل گهر در لیگ بیست و سوم، تنها یک تیم معمولی برای جنگیدن در مقام چهارم و پنجم نیست؛ گل گهر بیشتر از هر زمان دیگری، بوی گل در هر بازی می‌دهد.

کوشکی و رزاق پور، فول بک‌های بی نظیر و آماده ای در طی فصل برای گل گهر هستند. اخباری می‌تواند به جای تبریز، در سیرجان به نهایت اوج خود و افتخار برسد. سامان فلاح، سعید سحر خیزان و مهدی ممی‌زاده، توانایی این را دارند که تا چند فصل، خط دفاعی، میانی و هجومی گل گهر را بیمه کنند. احمد رضا زنده روح، با بازگشت خود از فجر به این تیم، فکر و خیال هواداران را از بابت یک هافبک دفاعی مطمئن، راحت کرد.

بازیکنان گل گهر، در مقابله با فولاد پر مهره، در حد و قامت یک مدعی ظاهر شدند و با ارائه یک نمایش میخکوب کننده و بی رحم، فولاد را از پیش رو برداشتند. در واقع شگفتانه مدعیان فصل بیست و سوم، گل گهر اوزونیدیس است.

شاید جاده سیاهی برای گل گهر، در انتهای فصل به پایان رسد و آنها بتوانند با قهرمانی در لیگ برتر به عنوان اولین فاتح از استان کرمان، تاریخ سازی کنند و نام خودشان را در تاریخچه لیگ برتر، جاودانه سازند.

از همین حالا باید به سایر مدعیان، هشدار و به نوعی اعلان جنگ داد؛ چرا که گل گهر نسخه بیست و سوم، یک مدعی چراغ خاموش به حساب می‌آید و در حال حاضر، برای رقبا حسابی خط و نشان می‌کشد. هر چند که تنها یک دیدار برگزار شده و هنوز راه پر پیچ و خمی در انتظار مدعیان همیشگی است.

گل گهر سیرجان پتانسیل این را دارد که بعد از گذشت مدت‌ها، صاحب یک قهرمانی در لیگ برتر شود. گل گهر اوزونیدیس، تفاوت‌های بسیار فاحش و عظیمی با تیم‌ها و سرمربیان قبل از خود دارد!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا US ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    خیلی هم نمیشه رو این برد حساب کرد تیم های منصوریان معمولا ابتدای لیگ رو خیلی بد و با باخت شروع میکنن و رفته رفته بعد از هفته پنجم ششم خوب میشن. البته با این جو فولادها علیه منصوریان بعیده بهشت این اندازه فرصت بدن و فکر کنم اولین مربی اخراجی امسال منصوریان باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی