نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۲
مهدی طارمی - هری کین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی در صدر لیست جانشینان احتمالی هری کین قرار دارد و در صورت پوشیدن پیراهن تیم شمال لندنی، کار سختی در تاتنهام خواهد داشت.

پس از منتفی شدن حضور مهدی طارمی در میلان، باشگاه تاتنهام مشتری ستاره ایرانی شد و البته گفته می‌شود پیشنهاد اینتر هم هنوز پابرجاست.

تاتنهام که پیشنهاد بایرن‌مونیخ برای هری کین را روی میز می‌بیند و روز به روز مبلغ این پیشنهاد هم بیشتر می‌شود، احتمال دارد مهاجم ۳۰ ساله و بهترین گلزن تاریخش را در ازای مبلغی نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند از دست بدهد.

اما پر کردن جای کین کار ساده‌ای نیست و هر بازیکنی که به جای کاپیتان تیم ملی انگلیس جذب شود، بی‌شک برای موفقیت تحت فشار خواهد بود. در دیدار مقابل بارسلونا در جام خوان گمپر، ریچارلیسون که معمولاً به عنوان وینگر به بازی گرفته می‌شد، در نوک حمله تیم آنگه پوستکوگلو قرار گرفت. اما این سرمربی استرالیایی می‌داند که ستاره برزیلی مهاجم هدف نیست و برای جانشینی کین بازیکنی با سبک بازی متفاوت می‌خواهد.

به همین دلیل هم مهدی طارمی یکی از گزینه‌های او شده، اما شاید این پیشنهاد و انتقال به لندن برای ستاره ایرانی مناسب نباشد. این اولین مرتبه‌ای نیست که باشگاه تاتنهام به سراغ آقای گل لیگ برتر پرتغال می‌رود و تجربه قبلی موفقیت‌آمیز نبوده، اما به دلایلی بازیکن ایرانی را می‌خواهند.

اسپرز پس از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ رقیب طارمی در آقای گلی را به خدمت گرفت. با دقایق بازی کمتر و پاس‌گل‌های بیشتر، کارلوس وینیسیوس ستاره بنفیکا با ۱۸ گل (تعداد گل مشابه با طارمی) آقای گل شد و تاتنهام به شرط قطعی شدن قرارداد او را قرض گرفت. اما وینیسیوس که ۱۰ گل زد و بیشتر در لیگ اروپا موفق بود (که یکی از گل‌های در دیدار مقابل آنتورپ وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد)، فقط یک گل لیگ برتری داشت و به بنفیکا برگشت. او در حال حاضر بعد از سپری کردن یک دوره قرضی، به فولام فروخته شده است.

کارلوس وینیسیوس

اما شاید تداوم حضور طارمی بین برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال باعث شده تا باشگاه‌های بزرگ همچنان در پی درآوردن او از چنگال اژدها باشند، اگرچه هنوز برخی رسانه‌های پرتغالی تصور می‌کنند مهدی در پورتو ماندگار است.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خشايار DE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    شرط ميبندم اين معلوم حال هيچ تيمي نميخوادش يكي دوسال ديگه پورتو ميمونه بعد مياد ليگ كشورهاي عربي ، اخرهاي بازيش هم با سلام صلوات ميارنش پرسپوليس براي خداحافظي ، چقدر بدبخت شديم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی