نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
همه‌چیز آماده ورود هری کین به مونیخ/ بایرنی‌ها برای کاپیتان انگلیس خانه ویلایی گرفتند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ خانه‌ای برای هری کین در نظر گرفته و آلمانی‌ها به انتقال کاپیتان انگلیس به باشگاهشان اطمینان دارند.

بایرن مونیخ به قدری از توافق با هری کین در تابستان امسال مطمئن است که خانه‌ای برای ستاره اسپرز پیدا کرده است. نشریه میرِر گزارش می‌دهد که این باشگاه یک ویلای مجلل را در یک منطقه محصور مخصوص میلیونرها در حومه شهر برای او رزرو کرده است.

اگر کین باشگاه را با این پیشنهاد قبول کند، با کارل هاینتس رومنیگه، اسطوره و رئیس سابق بایرن، و لروی سانه همسایه خواهد شد. بایرن برای انجام این معامله فشارها را بر دنیل لوی، رئیس اسپرز، افزایش داده و همچنین در حال مذاکره با نمایندگان کین برای رزرو شماره‌ای برای این بازیکن است.

باشگاه‌ها از نظر ارزش‌گذاری تا حدودی از هم فاصله دارند. پیشنهاد نهایی بایرن برای اسطوره اسپرز ۸۷ میلیون پوند به اضافه ۸ میلیون پوند اضافه است، و طبق گزارش‌ها تاتنهام تنها در صورت پیشنهاد ۱۲۰ میلیون پوندی یا بیشتر شروع به مذاکره خواهد کرد.

توماس توخل، مربی بایرن، مشتاقانه در انتظار خرید کاپیتان انگلیس است و به روسای بایرن گفته که توانایی این باشگاه برای رقابت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به جذب بازیکنی در حد کین بستگی دارد. یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی بایرن، این هفته به دنبال از سرگیری مذاکرات با دنیل لوی خواهد بود.

اگر کین به بایرن بیاید به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل می‌شود، و باشگاه آلمانی آماده است تا به او پیشنهاد ۴۰۰۰۰۰ پوندی در هفته بدهد. بایرن امیدوار است که آمدن کین را به موقع برای بازی سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیش در روز شنبه قطعی کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی