نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۰ |
۰
کلوب| پایان کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریس رونالدو پرتغالی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قرار است در مسابقات یورو ۲۰۲۴ هم تیم ملی کشورش را همراهی کند و جاه طلبی او همچنان ادامه دار است.

رونالدو که حالا آقای گل جهان و رکورد و افتخارات فراوانی را در کارنامه دارد که در فکر درخشش در یورو پیش رو بوده و از موفقیت و فوتبال بازی کردن خسته نمی‌شود اینکه این بازیکن چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند و کفش‌ها را آویزان می‌کند مشخص نیست.

قطعا بازیکن بزرگی مثل رونالدو با پیراهن تیم النصر یا تیم کوچک اروپایی کنار نمی‌رود و این احتمال وجود دارد که این ستاره با پیراهن کشورش پرتغال برای همیشه فوتبال را ترک کند و این اتفاق تلخ شاید در یورو سال آینده باشد.

خدا کند که از همین حالا روزها،زمان، ساعت‌ها به قدری کند جلو برود که رفتن این بازیکن جذاب و تماشایی را شاهد نباشیم.

ستاره‌ای که باپیراهن منچستریونایتد، رئال، یوونتوس خاطره سازی کرد و دلمان برای بازیکن جوانی که با موهای زرد خود در منچستریونایتد و سرمربیگری فرگوسن ظهور کرد با دریبل و گل‌های خاطره انگیزش همه را محو خود کرد و فوتبال از رفتن او غمگین خواهد شد، کاش زمان به عقب بر می‌گشت اما خب چه می‌شود کرد که کریس رونالدو هم رفتنی و تصور فوتبال بدون او بسیار دردناک و باورنکردنی و آن روز چقدر اشک‌ها ریخته خواهد شد.

مسابقات یورو ۲۰۲۴ کمتر از یک سال دیگر در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی