حمله کلوپ به سیاست عربستانی‌ها؛ به نظر می‌رسد نفوذ زیادی دارند/ یوفا و فیفا باید راه‌حل پیدا کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از این که پنجره نقل‌وانتقالات برای باشگاه‌های عربستانی سه هفته بیشتر از اروپایی‌ها باز است، ابراز نگرانی کرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آخرین مصاحبه‌اش خواهان محافظت در برابر تهدید بزرگ باشگاه‌های سعودی شده است.

سرمربی لیورپول از غارت شدن باشگاه‌های اروپایی پس از پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در یکم سپتامبر (۱۰ شهریور) می‌ترسد، چرا که کشور پرخرج خلیج‌فارس همچنان می‌تواند تا ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) بازیکن بخرد.

کلوپ در این باره گفت: «تقریباً بدترین چیز این است که پنجره نقل‌وانتقالات در عربستان سعودی برای سه هفته بیشتر باز است. حداقل در اروپا، این مفید نیست. بنابراین یوفا و فیفا باید راه‌حل‌هایی برای آن پیدا کنند. به نظر می‌رسد که عربستان سعودی نفوذ بسیار زیادی دارد و این نفوذ گسترده است.»

باشگاه‌های عربستانی می‌توانند با فعال کردن بندهای آزادسازی ستاره‌های، تیم‌های اروپایی را ویران کنند و باشگاه‌های اروپایی هم نمی‌توانند جایگزینی برای آن‌ها پیدا کنند.

اصلاحات کلوپ در خط میانی پس از این که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با ۱۲ میلیون پوند به الاتفاق رفت و فابینیو با ۴۰ میلیون پوند به الاتحاد فروخته شد، با شکست بزرگی روبه‌رو شده است. در همین حال روبرتو فیرمینو پس از پایان قراردادش در آنفیلد به الاهلی پیوست. کلوپ مجبور شد تا جلوی انتقال ۴۳ میلیون پوندی لوئیس دیاس به الهلال را هم بگیرد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم پیش از این و پس از انتقال ریاض محرز به الاهلی، در مورد تهدید باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر که ستاره‌های‌شان را از دست می‌دهند، هشدار داده بود. کلوپ در این باره اضافه کرد: «قطعاً این مسئله برای ما تأثیرگذار است.» در همین حال سرمربی ۵۶ ساله آلمانی احتمال حضور کیلیان امباپه در لیورپول را رد کرد و گفت: «به این شایعه می‌خندیم. چیزی برای ما در این باره وجود ندارد.»

این گزارش‌ها را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محسن IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    اروپایی ها این نژاد پرستی رو تا کی میخوان ادامه بدن؟ مگر اونها بازیکن خارجی میارن، ارث پدرشونه؟ چرا میل ندارن آسیا و آفریقا و... پیشرفت کنه؟ دوران سلطه اروپا بر دنیا به پایان رسیده ولی بسیاری با تعصبات کورکورانه هنوز به این باور نرسیدن، در آتش جهنم ذهن خودتان بپوسید اروپایی ها
    • د IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      اسیا نیست عربستانه
    • کیا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      نمیگه چرا آسیا میتونه بازیکن سرشناس بخره داره میگه سه هفته بعد از بسته شدن نقل و انتقالات ما، باز عربستان میتونه بازیکن بخره(به نوعی میگه ما نمیتونیم بازیکن جایگزینش رو پیدا کنیم) ، که در حالت عادیشم این خوب نیست، چه برسه به الان که عربستانی‌ها برای خرید بازیکنان ستاره، پول بی‌نهایت دارن.
  • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    من سیتی بی شخصیت چی می گه
  • تاج کبیر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    نفوذ + فساد.عرب ها گند زدن به فوتبال آسیا.فسادشون خیلی وحشتناک هست.
  • محمدرضا IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    دلارهای نفتی
  • ذ IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    ایران باید بازیکن بسازد نه بخرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی