نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهلت کیلیان امباپه تمام شده و حالا این ستاره یا باید سریعا از باشگاه برود یا ۱۲ ماه نیمکت‌نشینی را تجربه کند.

برای اولین بار در چند ماه گذشته، رئال مادرید نشانه‌هایی از اضطراری بودن معامله کیلیان امباپه نشان می‌دهد. سپیدپوش‌ها در ابتدا ترجیح دادند که منتظر باشند تا این بازیکن مذاکرات را آغاز کند، اما اکنون گام‌های محکمی برای قطعی شدن ورود او قبل از شروع لالیگا برمی‌دارند.

پاری‌سن‌ژرمن می‌داند که این بازیکن نمی‌خواهد به هیچ باشگاهی به جز کهکشانی‌ها بپیوندد، اما همچنان به مذاکره با سایر تیم‌های علاقه‌مند به امید تحت فشار قرار دادن رئال مادرید ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در نشریه اکیپ، پاریسی‌ها منتظر پیشنهاد مشخص چلسی برای ستاره جوان خود هستند.

پی‌اس‌جی مبلغ بالایی می‌خواهد

اوایل این هفته، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد تاد بولی مالک چلسی با ناصر الخلیفی رئیس پاری‌سن‌ژرمن برای مذاکره در مورد قرارداد امباپه تماس گرفته و حالا پاریسی‌ها منتظر ارائه پیشنهاد مشخصی از سوی باشگاه لیگ برتری هستند. پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است در ازای امباپه نزدیک به ۲۵۰ میلیون یورو به دست آورد. به نظر می‌رسد افشای گزارش‌هایی از مذاکرات با بارسلونا، عربستان سعودی و حالا چلسی ابزاری برای فشار وارد کردن به رئال مادرید باشد.

مهلت امباپه تمام شد

ناصر الخلیفی به ستاره خود اولتیماتوم داده بود که تا ۳۱ جولای تصمیم خود را بگیرد؛ که می‌خواهد فوراً جدا شود یا قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند. با گذشتن از مهلت مقرر، امباپه دیگر نمی‌تواند قرارداد خود را در پاریس تمدید کند و جدایی تنها گزینه اوست. اگر او با جدایی موافقت نکند، ممکن است ۱۲ ماه دور از میادین باشد.

انتقال به مادرید در تابستان امسال ممکن به نظر می‌رسد، اما این امر مستلزم آن است که امباپه سرنوشت خود را محکم در دست بگیرد و مذاکرات جدی را با فلورنتینو پرس آغاز کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رحمان IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    جون مادرت بیارئال مادرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی