عکس| پیراهن تیم لیورپول بر تن دختر کریستیانو رونالدو!/ هواداران منچستریونایتد شگفت‌زده شدند
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تصاویری که جورجینا رودریگس در اینستاگرامش منتشر کرده، دختر کریستیانو رونالدو با پیراهن محمد صلاح در آرایشگاه دیده می‌شود.

دختر کریستیانو رونالدو با پیراهن لیورپول با نام محمد صلاح و شماره ۱۱ دیده شد. خانواده این فوق‌ستاره پرتغالی در تعطیلات به سر می‌برند و جورجینا رودریگس، شریک زندگی او، تصاویری از تعطیلاتشان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

او در کنار تصاویر جت اسکی سواری خودش و خوش‌گذرانی‌های مختلف، تصویر فرزندان رونالدو را در یک سالن آرایشگاه در حال شستن موهای خود نشان داد، و هواداران به سرعت متوجه نکته‌ای در عکس شدند. در تصویر، یکی از دختران او  «آلانا مارتینا» با پیراهن محمد صلاح و فرزند دیگرشان با لباس بنفش رئال مادرید دیده می‌شوند.

یکی از طرفداران در توییتر نوشت: «حتی بچه‌هایش هم می‌دانند بز (GOAT) کیست»، (بز: بهترین بازیکن تاریخ). و دیگری اضافه کرد: «بزرگی، بزرگی را تشخیص می‌دهد». شخص دیگری نوشت: «بهترین بازیکن تمام دوران، کریستیانو رونالدو، برای دخترش پیراهن محمد صلاح می‌خرد.»

رونالدو که در حال حاضر برای النصر عربستان سعودی بازی می‌کند، به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان شناخته می‌شود، اما با توجه به سابقه حضور او در منچستریونایتد، دیدن پیراهن تیم رقیب بر تن دخترش عجیب است. این بازیکن ۳۸ ساله در سال ۲۰۰۹ به اولدترافورد آمد و در طول دو دوره حضور خود در این باشگاه، ۳۴۶ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۴۵ گل برای این باشگاه به ثمر رساند و نام خود را به عنوان اسطوره باشگاه تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس| پیراهن تیم لیورپول بر تن دختر کریستیانو رونالدو!/ هواداران منچستریونایتد شگفت‌زده شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی