نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
۷ |
۸
پیغام استقلال به مدافع برزیلی رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که از زمان فسخ قرارداد سیلوا مدتی می‌گذرد اما استقلال هنوز برای حل مشکل این بازیکن برنامه‌هایی در نظر دارد.

در اواخر خرداد ماه سال جاری خبر فسخ قرارداد رافائل سیلوا با باشگاه استقلال طرفداران این تیم را شوکه کرد! گرچه در آن روزها اخبار ناراحت کننده از هر طرف برای هواداران می‌رسید اما با این وجود خبر فسخ قرارداد سیلوا و شکایت از باشگاه استقلال موضوع را برای هواداران و مسئولان وقت باشگاه استقلال پیچیده‌تر کرد.

حالا و در شرایطی که علی خطیر شخصاً به مسائل حقوقی در حیطه فوتبال اشراف کامل دارد از طریق ایجنت (مدیربرنامه) این بازیکن پیامی را به دست سیلوا رسانده تا در صورت لزوم مشکل شکایت این بازیکن از باشگاه استقلال، دوستانه برطرف شود.

افراد نزدیک باشگاه استقلال در این باره خبر می‌دهند علی خطیر همزمان با انجام کارهای روزمره برای حل مشکلات باشگاه پیگیر مطالبات بازیکنان فصل گذشته این تیم بوده و در پیامی که برای مدیر برنامه سیلوا ارسال کرده از او خواسته با بازیکن خودش صحبت کند تا در صورت امکان موضوع دریافت طلبش از استقلال به صورت دوستانه و در چند قسط، ظرف ماه‌های پیش رو حل و فصل شود.

شنیده‌ها در این باره حاکی از آن است که قرار شده سیلوا ظرف روزهای آینده در این باره پاسخش را به مدیر باشگاه استقلال اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بهرام IT ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    سیلوا را میبایست هر طوری که شده بود حفظ میکردند،مثل یک مدافع حرفه ای که باید پاسهای یک تکه و بلند در داخل محوطه جریمه حریف بفرسته هر پاس بلند و دقیقش که یکسره برای مهاجمان میفرستاد بوی گل میداد،ما از این بازیکنان در گذشته داشتیم مثل رضا حسن زاده،محمد نوازی،مهدی فنونی زاده که در ارسال این نوع پاسهای بلند حرفه ای بودند اما الان سالهاست که دیگه اینطور بازیکنان حرفه ای را نداریم اما سیلوا اینکار را بخوبی بلد بود و انجام میداد.سیلوا را نمی بایست از دست میدادند.
  • حميد کلاش IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اصلا مدافع خوبي نبود جايگيري خوبي نداشت درحد استقلال نبود اکه خوب بود همون تيمهاي درپيتي پرتقال نگهش ميداشتن
    • پرسپولیس همیشه قهرمان وسوزاننده کیسه حقیر IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      شماکیسه کشاقدرنشناسین اگه همین سیلوارونداشتین خدایی تودوربرگشتدربی سوراخ سوراخ میشدین این داستان واسه بقیه بازیکنانی که به تیم کیسه ملحق شدن هم وجودداره واین ارقام بالاروبایدبعدازتمام شدن قراردادهاشون بگیرن اونم درچندقسط بازم میگم خلایق هرچه لایق توکادرمدیریتی وفنی که دزدی وفسادباشه همینه بازیکنان فصل قبل پرسپولیس همیشه قهرمان صددرصدقرارداداشونوگرفتن فقط آپشن طلبکارن به این میگن مدیریت
  • عیسی ربیعی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    واقعا و انصافا، بازیکن خولی بود و در حد لیگ و فوتبال ایران بود ، چون یک مدافع، کلاسیک و صاحب سبک بود ، ولی عده ای فراریش دادن چون دوست نداشتن استقلال، سرو سامان داشته باشد
  • علی اهوازی GB ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    عجیبه که یک اتحاد و محوریت در یک سری رسانه برای حمله به استقلال و حاشیه سازی علیه استقلال انجام میشه.... و هوادار میلیونی استقلال کاملا متوجه جریان های انحرافی هستش....باید برای داشتن جامعه سالم و دوری از پرخاشگری این رسانه ها با مردم کشور همراهی کنند و تفرقه و تبعیض ایجاد نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی