یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
یک سؤال مهم؛ لیورپول با امباپه چه شکلی خواهد شد؟
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیورپول با پاری‌سن‌ژرمن در حال مذاکره است تا کیلیان امباپه را به صورت قرضی به تیمش بیاورد. ترکیب تیم لیورپول را در صورت آمدن امباپه بررسی می‌کنیم.

اگر لیورپول بتواند انتقال قرضی کیلیان امباپه را تکمیل کند، یورگن کلوپ گزینه‌های زیادی در پست‌های تهاجمی خواهد داشت.

نشریه میرِر شنبه شب فاش کرد که قرمزها مذاکرات با پاری‌سن‌ژرمن را بر سر قرارداد یک ساله برای کاپیتان فرانسه آغاز کرده‌اند. قرمزها از احترام امباپه به باشگاه باخبر هستند و این مهاجم قبلا با تیم لیگ برتری مذاکره کرده بود.

در سناریوی احتمالیِ آمدن امباپه به آنفیلد، کلوپ در زمان انتخاب مهاجمانش سردرد خواهد گرفت. او پیش از این محمد صلاح، داروین نونیس، کودی خاکپو، لوئیس دیاس و دیوگو جوتا را در خط حمله در اختیار دارد. اما با توجه به اینکه امباپه به احتمال زیاد در تیم اصلی کلوپ حضور خواهد داشت، تنها دو نفر از آنها می‌توانند در ترکیب اصلی حاضر باشند. امباپه در وسط خواهد ایستاد، جایی که در سال‌های گذشته موفقیت‌های بزرگی برای پاری‌سن‌ژرمن داشته است. او فصل گذشته ۳۵ گل از جایگاه مهاجم مرکزی به ثمر رساند و جای نونیس را خواهد گرفت که در اولین فصل حضورش در آنفیلد برای سازگاری با زندگی در این تیم مشکلاتی داشت. صلاح در بال راست قرار می‌گیرد که یکی از معدود نقاط درخشان فصل گذشته لیورپول بوده است.

خاکپو در جناح مقابل قرار خواهد گرفت که پس از ورودش در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، گزینه اول کلوپ در این پست بود. به نظر می‌رسد انتخاب مربی آلمانی در سایر نقاط بسیار آسان‌تر باشد.

آلیسون از زمان ورودش از رم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بوده است و باید جایگاه خود را در دروازه حفظ کند. اگرچه ترنت الکساندر-آرنولد در پایان فصل گذشته نقش هافبک را ایفا کرد، اما باید در پست دفاع راست قرار بگیرد. در دیگر پست دفاع کناری، اندی رابرتسون به قلب تیم کلوپ تبدیل شده و نباید جایگاه خود را از دست بدهد. در دفاع میانی، ویرجیل فان دایک و ابراهیما کوناته همکاری خوبی با هم داشتند که باید در این فصل ادامه داشته باشد.

خط هافبک با توجه به تغییراتی که در این پست در طول تابستان رخ داده، مشکل‌ساز شده است. با جدایی جردن هندرسون، جیمز میلنر و الکس آکسلید چمبرلین، سه بازیکن جدید را خواهیم دید. البته دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک‌آلیستر در تابستان امسال به آنفیلد آمده‌اند. این دو احتمالا فوراً در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و در دو موقعیت جلوتر بازی می‌کنند.

لیورپول برای هافبک دفاعی باید به بازار بازگردد. به نظر می‌رسد هدف اصلی آنها رومئو لاویا است که در حال حاضر در ساوتهمپتون حضور دارد.

در همین رابطه: پیشنهاد جدید و عجیب برای امباپه؛ یک سال قرضی در لیگ برتر قرمزپوش شو!/ مادر کیلیان هوادار این تیم است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی