نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پسر اسطوره استقلال: می‌ترسم بدنساز نداشتن کار دست‌مان بدهد/ فوتبال در آبادان بدن قوی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوضاع این روزهای باشگاه استقلال که تیمش بدون بدنساز تمرین می‌کند خیلی‌ها را نگران کرده است.

علی پورحیدری، پسر منصور پورحیدری بازیکن و سرمربی فقید تیم استقلال در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، با اشاره به بازی پیش روی استقلال در هوای گرم آبادان اظهار داشت: «کار مقابل صنعت فوق العاده سخت است. ما بدنسازی درست و حسابی نداشته‌ایم. تیم ما اصلاً بدنساز نداشت. تیمی هم که بدنساز نداشته باشد یعنی بدنسازی درستی انجام نداده. آن هم برای بازی در آبادان و در هوای گرم!».

وی افزود: «چنین مسابقاتی بیشتر از هر چیز توان بدنی یک تیم را به چالش می‌کشد. فکر می‌کنم کار سختی است. آنها در آبادان طرفدار هم دارند اما با این وجود امیدوارم استقلال شروع خوبی را در مسابقات لیگ برتر داشته باشد و نتیجه لازم را بگیرد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    نگران نباش کیسه تلفنی با مربیش‌ داره کار میکنه
    • حسین IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      خدا رحمت کند مرحوم منصور پورحیدری که اگر ایشان نبود شاید بعد از انقلاب استقلال وجود نداشت چون تاج را که دوست نداشتند حکومت جدید ومنصور خان بود که یک اسم خوب برایش انتخاب کرد استقلال یعنی روی پای خود ایستادن مستقل بودن آویزان نبودن کلا معنای خوب زیادی همین اسم دارد اما در عوض تیم عبده ساواکی پرسپولیس که یک واژه یونانی باستان هست بعدش هم پیروزی که با کمکهای همه جانبه وکیل ،وصی ،وزیر ،داور ،ریس کميته ووووو پیروز است
  • تاج کبیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    شما دخالت نکن عامو
  • اریا منش IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    نه حیدری نترس بنسازی نداشتن مشکلی پیش نمیاره....بی فکری و ناصادقی وحقه بازیهای نکوناز برملا میشه ازاین بترس که نکوناز وشما فرار رو به جلو نکنید و باخت احتمالی را بهانه داشته باشید.
  • ع ق ق QA ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    امیدتون به داوری هست اونا هم بدنساز دارن و جناب فنی فدراسیون همون آقای من خبر ندارم و رئیس چند روزه فدراسیون جناب ماجدی براتون کار می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی