نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
۰ |
۰
کلوب| بازگشت اژدهای ژاپنی به تور جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی نیشیکوری، شماره ۴ سابق تنیس جهان، توانسه نمایش باکیفیتی در نخستین حضور خود در تور جهانی تنیس در ۲۱ ماه گذشته ارائه دهد.

بازیکن ۳۳ ساله ژاپنی توانست روز پنجشنبه با نتایج ۶-۴ و ۷-۶، شانگ جونچنگ، نوجوان چینی را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آزاد آتلانتا راه یابد.

نیشیکوری، توانست در تمام بازی انرژی خود را نگه دارد و با وجود رفتن ست دوم به تایبرک، از پس حریف ۱۸ ساله چینی خود بر بیاید. 

نیشیکوری درباره این دیدار گفته: نبرد سختی بود، اما من در زمین بسیار پرهیجان بودم. من احساس بسیار خوبی داشتم، به خصوص در بازی زیر نور. امروز در زمین احساس بسیار خوبی داشتم.

نیشیکوری که ۱۲ بار عنوان قهرمانی در سطح تور جهانی تنیس را تجربه کرده، در اولین تورنمنت خود پس از مسابقات اوپن BNP Paribas در اکتبر ۲۰۲۱ شرکت می‌کند. نیشیکوری در سال ۲۰۲۲ تحت عمل جراحی آرتروسکوپی لگن چپ قرار گرفت و ماه گذشته به تور چلنجر ATP بازگشت و بلافاصله عنوان قهرمانی را در آن کسب کرد. جمعه اولین مرحله یک چهارم نهایی او در سطح تور جهانی از آگوست ۲۰۲۱ خواهد بود، زمانی که او به جمع ۴ تای آخر رویداد ATP ۵۰۰ در واشنگتن دی سی راه یافت.

نیشیکوری درباره مصدومیت خود گفت: بازگشت پس از مصدومیت همیشه سخت است، من تقریبا دو سال از رقابت ها دور بودم. من به تازگی برگشتم، 2 تورنمنت آخر را بازی کردم و با آمدن به اینجا، احساس بسیار خوبی دارم. خوشبختانه در 2 دور ابتدایی پیروز شدم و خوشحالم که فردا در مرحله یک چهارم بازی می‌کنم.

محمدحسین جمشیدی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی