نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوستان مشهور دیوید بکام چه کسانی هستند؟/ حضور پررنگ سلبریتی‌ها کنار دیوید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام بعد از بازنشستگی و تصمیم به ایجاد تیمی در آمریکا همچنان به کسب موفقیت‌ ادامه می‌دهد. او به واسطه شهرتی که دارد با افراد مشهور نشست و برخاست می‌کند.

دیوید بکام دوستان مشهور زیادی دارد، از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا خواننده‌ها و ستاره‌های هالیوودی. او که بعد از تشکیل تیم اینترمیامی بیشتر اوقاتش را در آمریکا می‌گذراند از همنشینی با سلبریتی‌ها لذت می‌برد.

بکام اغلب در شهر میامی با دوستان مشهورش از جمله تام بردی دیده می‌شود. یکی دیگر از دوستان نزدیک بکام «دیوید گراتمن» سلطان زندگی شبانه است که به دلیل امپراتوری رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه‌اش به «پادشاه میامی» معروف است. زمانی که مارک آنتونی، شوهر سابق جنیفر لوپز، با نادیا فریرا در ماه ژانویه در موزه هنر پرز میامی ازدواج کرد، دیوید ساقدوش بود. بکام همچنین با حضور در گرندپری میامی در سال گذشته سر و صدای زیادی بر پا کرد و ویکتوریا هم با دوست صمیمی‌اش «اوا لانگوریا» در آنجا حضور یافت.

بکام زیرک و باهوش از قدرت دوستان مشهور خود استفاده کرده تا مسی را با زرق و برقی که با خاورمیانه قابل قیاس نیست جذب کند. سلبریتی‌هایی مانند کیم کارداشیان ملکه تلویزیونی، لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال و سرنا ویلیامز اسطوره تنیس، برای تماشای اولین بازی برنده هفت توپ طلا در اینترمیامی حضور داشتند. وقتی بکام پنج سال پیش ایجاد تیم فوتبال فلوریدا را اعلام کرد، غول موسیقی جی زی، خواننده فوق‌ستاره جنیفر لوپز، بازیگر درجه یک هالیوودی ویل اسمیت و ورزشکار المپیکی یوسین بولت در کنارش بودند.

ادامه این مطلب جالب و جذاب را اینجـــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    فقط کاردشیان😘😍😋😋سرنا هم بدرد نمیخوره.سمیه💣
    • عشقپولیس IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      فقط کیسه🤗
  • علی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    با افشین هم رفیقه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی