دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۱۳ |
۳
استقلال – حسین‌زاده؛ علی خطیر مخالف است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شارلروا پرونده صدور رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برای تیم استقلال را باز نگه داشته و این درست بر خلاف رفتار باشگاه سانتاکلارا و شباب الاهلی با باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال از همان روز ابتدایی نقل و انتقالات تلاش کرد، مهدی قایدی و محمد محبی را حفظ کند. باشگاه استقلال به همین بهانه به دو باشگاه مورد اشاره نامه زد. نامه باشگاه استقلال به باشگاه سانتکلارا بی جواب ماند و باشگاه پرتغالی حتی نماینده باشگاه استقلال در پرتغال را به حضور نپذیرفت. به این خاطر که ۱۴۰ هزار یورو از مطالبه باشگاه سانتاکلارا به حساب این باشگاه ننشست و باشگاه پرتغالی معتقد بود، رسیدی که در اختیار آنها قرار گرفته جعلی است. باشگاه شباب الاهلی هم بالاخره یکی دو روز پیش در نامه‌ای به باشگاه استقلال از آبی پوشان تهرانی عذرخواهی کرد و مهدی قایدی را به تیم اتحاد کلبا فرستاد.

با وجود این اوصاف پرونده صدور رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برای تیم استقلال هم چنان باز است. به این خاطر که این بازیکن با درخواست دیگری مواجه نشده است. باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن امیرحسین می‌بایست حداقل ۸۰۰ هزار یورو به حساب بلژیکی‌ها واریز کند. واقعیت این است علی خطیر که در راستای کاهش هزینه‌های باشگاه استقلال گام برمی‌دارد، به این رخداد راضی نمی‌شود ودر صورتی این بازیکن را به خدمت می‌گیرد که باشگاه شارلروا خواسته‌های مالی خود را بابت بازیکن ایرانی کاهش دهد. مثلا با ۳۰۰ هزار یورو موافقت کند که رضایتنامه قطعی امیرحسین را صادر کند که کمی دور از ذهن است و به نظر بازگشت حسین‌زاده به اردوی تیم آبی را منتفی بدانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کلنگلیس IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    علی خطیربدون شک بازمانده ی باند قربانزاده سجادی میباشد
  • حسین زاده را جذب کنید IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    ۸۰۰ هزار دلار برای سه فصل اونم با دلار ۵۰ هزارتومنی میشه ۴۰ میلیارد تومن و واقعا برای بازیکنی مثل حسین زاده که در تیم ملی هم هست مبلغ خوبیه یعنی هرفصل نزدیک ۱۸ میلیارد درحالیکه در سپاهان پرسپولیس تراکتور بیشتر از این ارقام بازیکن جذب شده (اگردرلیست هم ارقامشون پائین باشه در پشت لیست ارقام بالاتری دارن )
    • محمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      ۸۰۰هزار یورو برای انتقال ، پرداختی به خود بازیکن را هم محاسبه کنید اگر حداقل ۱۵ میلیارد برای سال اول باشد برای یکسال چقدر میشود ؟
  • رضا رحیمی US ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    لعنت برمسببین فراری دادن بازیکنان و مربیان استقلال وباندمافیای سرخ که نمی‌گذارند طرفداران استقلال روز خوش راببینند سجادی وتاج بعنوان مسولیت کشورعمل نمی‌کنند بلکه فقط و فقط به دنبال منافع خودشان و باشگاه پرسپولیس اند نشونی فساددرفوتبال ایران را میشه ازپرچنده مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ولتیموس واخراج بی‌دلیل ساپینتو وگرفتن خطای بی دلیل روی ترابی وگل لنگیها میتوان تشخیص داد چراهیجکی در ایران جواب هواداران استقلال در خصوص اخراج ساپینتو را نمیده به چه بهانه ای ساپینتو درفینال حذفی درست لحظه بعدازگل رانشون ندادند این کارها مافیایی نیست پس چیه پرونده ولتیموس چرا بایگانی شد .میلیاردها تومان پول بیت‌المال بهتر رفت بعد آقای تاج سکته قلبی کرد بعداز مدتی که آب ازآسیاب افتاد دوباره سروکله سردسته مافیای سرخ پیدا شد واقعا طرفداران استقلال راوی فرض کردین عمو خنگ خودتونید
  • استقلالی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    یاسین سلمانی بیاورید استقلال چکار میکنید مدیران تیم
  • جواد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    باید وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی آتش زد
  • پویااباذر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    فقط یاسین سلمانی یا بازیکنی خارجی باکیفیت برزیلی یافرانسوی که ثابت شدن والبته جوان وسودمند.. دوم اینکه بایدبابعضی بازیکنا قطع کنند مثلا درحدی دست مزدشون بدن که بازی خوبی کردن، فصل گذشته کدوم یکی این حق داشته؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی