نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به نظر می‌رسد مقاومت باشگاه تاتنهام به زودی بشکند، چرا که باشگاه بایرن‌مونیخ به هری کین خیلی نزدیک شده و حتی زن این بازیکن در باواریا به دنبال خانه است.

گزارشی هیجان‌انگیز از مونیخ منتشر شده که ادعا می‌کند همسر هری کین قبل از انتقال رسمی ستاره تاتنهام به بایرن، شروع به جست‌وجوی خانه‌ای در آلمان کرده است.

مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی انگلیس که وارد آخرین سال قراردادش با تاتنهام شده و به همین دلیل حتی باشگاه الهلال عربستان هم او را تعقیب می‌کند. «اسکای اسپورتس» در این باره می‌گوید الهلالی‌ها با یک واسطه در مورد احتمال انتقال ستاره تاتنهام صحبت کرده‌اند.

کین فصل گذشته وین رونی را پشت سر گذاشت و تبدیل شد به دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس. همچنین به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام هم دست پیدا کرد. اما یک سال اخیر هم با وجود کسب افتخارات شخصی با ناامیدی دیگری برایش همراه شد، چرا که جام نگرفتن در دوران حرفه‌ای برای کین ادامه پیدا کرد.

اسپرز در حال حاضر از فروش او با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون پوند امتناع می‌کند و می‌خواهد تا ۱۲ ماه دیگر هم این بازیکن را حفظ کند، اما همچنان امیدوار است قرارداد جدیدی با کین ببندد و حقوقش را به ۳۰۰ هزار پوند در هفته افزایش دهد. اما گزارش‌هایی اخیراً منتشر شده که نشان می‌دهد کین هیچ پیشنهاد قرارداد جدیدی را از باشگاه تاتنهام نمی‌پذیرد و در عوض مشتاق انتقال به بایرن‌مونیخ است.

باشگاه بایرن‌مونیخ دو پیشنهاد برای هری کین ارائه کرده که هردو رد شده است. آخرین پیشنهاد با مبلغ ۶۸٫۵ میلیون پوند به اضافه آپشن‌های دیگری ارائه شده و انتظار می‌رود پیشنهاد سومی نیز ارائه شود. باشگاه تاتنهام هم دریافت هرگونه پیشنهادی را رد کرده، چرا که نمی‌خواهد بهترین مهاجم خودش را بفروشد.

با این حال در حالی که هری کین در حال حاضر در اردوی تیم در تایلند حضور دارد و برای بازی‌های دوستانه آماده می‌شود، نشریه «بیلد» مدعی شد شریک زندگی‌اش به دنبال یک خانه جدید در مونیخ بوده است. یار دوران کودکی هری کین یعنی «کتی گودلند» که در سال ۲۰۱۹ با او ازدواج کرده همراه با سایر اعضای خانواده‌اش چند روز گذشته در مونیخ بوده‌اند تا مدارس بین‌المللی و املاک منطقه «گرونوالد» در باواریا را بررسی کنند.

ماجرای هری کین و بایرن‌مونیخ پیچیده‌تر شد/ خانم کین به دنبال خانه در باواریا!

زمانی که هری کین رکورد گلزنی وین رونی در تیم ملی انگلیس را ماه مارس شکست، کتی هم کنار او بود. هری کین و کتی گودلند دارای سه فرزند به نام‌های «آیوی»، «ویوین جین» و «لوئیس» هستند. البته به زودی این عدد ۳ تبدیل به ۴ خواهد شد، چرا که این زوج اعلام کرده‌اند در انتظار فرزند چهارم‌شان هم هستند.

در همین حال، بایرن‌مونیخ مذاکراتی صلح‌آمیز را با دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام انجام داده تا مطمئن شود پیشنهادشان برای جذب هری کین از بین نرود. یان کریستین دریسن مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ با دنیل لوی تماسی تلفنی برقرار کرده تا موانع بر سر راه انتقال کین را بردارد. اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ هم چند روز پیش گفت: «هری کین در تمام گفت‌وگوها به وضوح نشان داده که بر تصمیمش پابرجاست و اگر به قول خودش عمل کند، ما قبولش خواهیم کرد. باشگاه تاتنهام هم باید با موضوع جدایی او دست و پنجه نرم کند. کین می‌خواهد در سطح بین‌المللی بازی کند و خوشبختانه تاتنهام فصل آینده در رقابت‌های بین‌المللی فعال نیست.»

پیش از این انفجار، دریسن اصرار داشت که بهتر است با سایر تیم‌ها با احترام رفتار شود. مدیر بایرن روز پنج‌شنبه با لوی در لندن ملاقات کرده و می‌خواست اطمینان حاصل کند که باشگاه‌شان در شرایط خوبی باقی می‌ماند. او می‌ترسید لوی از اظهارات هوینس عصبانی شده باشد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی