نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جنجال امباپه در پاریس وارد فاز تازه‌ای شد؛ می‌مانم و روی نیمکت می‌نشینم!/ ستاره پاریسی‌ها با رئال به توافق رسید و خیانت کرد؟
منبع: Skysports
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن احساس می‌کند کیلیان امباپه به او خیانت کرده و معتقد است که او قبلاً با رئال مادرید به توافق رسیده است.

«اسکای اسپورت» گزارش داد، پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که امباپه قبلا با پیوستن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد در ژوئن ۲۰۲۴ موافقت کرده است. این بازیکن ۲۴ ساله قول داده بود که هرگز باشگاه را مجانی را ترک نکند، و حالا قهرمان فرانسه این اتفاق را یک خیانت بزرگ می‌داند.

وقتی امباپه تمریناتش را از سر گرفت پاری‌سن‌ژرمن خواستار شفافیت موضوع شد، اما این بازیکن هیچ توضیحی در این مورد ارائه نداد. به همین دلیل باشگاه تصور کرد که امباپه تصمیم دارد پاریس را به صورت رایگان ترک کند و او را از تور پیش‌فصل کنار گذاشت. باشگاه به صراحت اعلام کرد که آنها فقط بازیکنانی را در تور می‌خواهند که متعهد هستند و می‌خواهند در باشگاه باشند و هیچ بازیکنی مهم‌تر از باشگاه نیست.

با این حال، واکنش فوری امباپه به این تصمیم این بود که آماده است روی نیمکت بنشیند و تا پایان قراردادش در تابستان آینده در پی‌اس‌جی بازی نکند. اینکه او کاپیتان فرانسه است و یورو در پیش است هم در تصمیم او تغییری ایجاد نمی‌کند. امباپه ترجیح می‌دهد یک فصل کامل را فدا کند و پاری‌سن‌ژرمن هیچ کاری نمی‌تواند در این مورد انجام دهد. علیرغم موضع سخت پی‌اس‌جی، در نهایت آنها باید دستمزد و پاداش او را بپردازند تا تابستان آینده به صورت رایگان از باشگاه خارج شود.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر زندگی بدون امباپه را آغاز کرده و با شش خرید جدید تابستانی و مربی جدید «لوئیس انریکه» به همراه سایر بازیکنان به تور پیش‌فصل در ژاپن و کره جنوبی خواهد رفت. اکنون راه برای فروش امباپه باز شده و پاری‌سن‌ژرمن فعالانه به دنبال فروش این مهاجم فرانسوی در تابستان است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی