نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
۰ |
۰
امباپه در پاری سن ژرمن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه در اولین بازی پی‌اس‌جی در پیش‌فصل گل زد تا نشان دهد اوضاع ظاهرا خوب است.

پاری سن‌ژرمن در اولین دیدار دوستانه تابستانی‌اش به پیروزی رسید. پی‌اس‌جی موفق شد لوهاور را ۲-۰ شکست دهد و جالب اینجاست که گل دوم این تیم در دقیقه ۹۰+۱ توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید.

بازی پاری سن‌ژرمن فرصتی بود تا لوییس انریکه، سرمربی جدید این تیم، خریدهای جدیدش لوکاس هرناندز، مانوئل اوگارته، میلان اشکرینیار، مارکو آسنسیو و کانگ این‌لی را به میدان فرستاده و محک بزند.

درحالی‌که حدود یک ساعت از شروع بازی گذشته بود به دستور انریکه، کیلیان امباپه از روی نیمکت بلند شد و به میدان رفت. او بدون شک مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی بوده و درگیری‌اش با پی‌اس‌جی برای تمدید کردن یا ترک باشگاه هر روز سوژه رسانه‌هاست. هنوز هم مشخص نیست اختلاف او با مالکان پاری سن ژرمن به پایان رسیده یا نه و این موضوع فعلا مسکوت مانده است.

درحالی‌که ۹۰ دقیقه به پایان رسیده بود و پاری سن ژرمن با گل هوگو اکیتیکه در دقیقه ۵۳ می‌رفت بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد در دقیقه ۹۰+۱ کیلیان امباپه موفق به گل‌زنی شد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

پاری سن ژرمن در ادامه تابستان دیدارهای دوستانه دیگری در پیش دارد و در قدم بعدی با النصر و کریستیانو رونالدو دیدار می‌کند. پی‌اس‌جی بعد از آن با سرزو اوساکای ژاپن و اینتر، نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ، دیدار خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی