نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
۱۲ |
۰
هافبک استقلال برگشت اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری امروز بعد از حضور در کمپ ناصر حجازی و صحبت با جواد نکونام تمرینات خود را با تیم استقلال شروع کرد.

حضور سعید مهری در تمرین استقلال این ذهنیت را به وجود آورد که او با باشگاه مذاکره و به توافق رسیده است و قرار به عقد قرارداد جدید است. به این خاطر که سعید مهری قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده است. اما پرس و چوی خبرنگار ما نشان می‌دهد، سعید مهری و باشگاه استقلال بعد از مذاکراتی که با هم داشتند به تفاهم نرسیده اند و قرارداد جدیدی میان طرفین امضاء نشده است و به نوعی سعید مهری در نشانه ی احترام به جواد نکونام در تمرین استقلال شرکت کرده است.

احتمالا در روزهای آینده و با وساطت جواد نکونام ممکن است، اختلافات سعید مهری و باشگاه استقلال به حداقل برسد و شاهد عقد قرارداد جدید این بازیکن با آبی‌ها باشیم.

جالب اینجاست باشگاه استقلال فسخ قرارداد سعید مهری را غیر قانونی می‌داند و معتقد است این بازیکن بر اساس قراردادی که دارد نمی‌تواند راهی تیم جدیدی شود! سعید مهری بر خلاف آنچه در استوری‌اش نوشته برای عقد قرارداد جدید با باشگاه خواهان افزایش دستمزد خود است که فعلا باشگاه استقلال با این درخواست موافقت نکرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حامد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    باید به حال این فوتبال گریست👣
    • کلنگلیس IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      فعلا باید به حال تیم خودمون گریه کنیم که بازیکنای کلیدی رو از دست دادیم و بجاش نتونستیم بازیکن جایگزین کنیم. ارسلانم که دیگه مثل سالهای قبل روی اوج نیست. تاج با نکونام بعید میدونم بتونه حرکتی بزنه مگر اینکه بازیکن خوب خارجی بخره
  • بهرام IT ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    ببندازید بیرون بابا این مهری و اون سلمانی را که باعث همه باختهای استقلال در فصل قبل همین دو تا و دروازه بان بودند.این نکونام هم مثل اینکه مثل همان سائوپینتو هیچی نمیفهمه!!هواداران همگی و حتی پیشکسوتان استقلال میگویند مهری مفت گران هست و لااقل این کامنتها را به نکونام بدهید بخواند...دنبال بازیکن به درد بخور و کارساز باشید بابا ،با امثال این مهری و اون سلمانی این فصل هم ول معطل هستید.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    برگشتن مهری آیینه تمام نماییست از اوضاع بسیار بد استقلال! استقلال انقدر بدبخت شده که باید از برگشتن سعید مهری ذوق کنه! در قهرمان نشدن استقلال یک هزارم درصد نباید شک کرد استقلال غیر از محبی و قائدی ساپینتو رو هم از دست داد همین 3 نفری که گفتم به اضافه یامگا 80 درصد تیم استقلال در فصل قبل بودند امسال استقلال با نکونام خیلی هنر کنه همون پنجمی بشه که بهش گفته بودند مگه اینکه اتفاق عجیبی بیفته و تیمهای متوسط و ضعیف یقه رقیبان استقلال رو بگیرند ولی به استقلال ببازند که بازم بعیده استقلال چیزی بشه چون با محبی و قائدی و ساپینتو اکثر بازیهای 6 امتیازی رو باخت وای به حال امسال و این تیم داغون با سرمربی داغون‌تر! خدا کنه اشتباه کرده باشم ولی فکر کنم تیم نه از لحاظ آماده‌سازی وضعش خوبه نه یارگیری درست و حسابی کرده نه از لحاظ پرداخت فصل قبل نه پیش پرداخت این فصل رقمی پرداخت شده سرمربی تیم هم خودش آخر حاشیه‌س و تازه فصل که شروع بشه بازیکنا میفهمن مربیشون واقعا از نظر فنی با مربی فصل قبل یعنی ساپینتو چقدر فاصله داره و اونجاست که داداش بازی و واسه آقاجواد بازی کردن میماسه و همه میفهمن جواد خیلی یوله!!
  • عادل IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    آفرین به سعید مهری که به اصل خویش برگشت ولی باشگاه باید قدر ومنزلت بازیکنانی مثل مهری ،ارسلان، مهدی پور،رضاوند وهمه بازیکنان که زحمت می کشند بدانند وسر موقع طلبهایشان را بپردازد واجازه ندهد تا بازیکن صدای ناله اش بلند شود بعد اقدامی کنند به هر حال بازیکن هم شغلش همین است وباید به تعهدات عمل کرد ولی اینکه هیچی پرداخت نشو درست نیست متاسفانه کلا در این کشور حق وحقوق را سر موقع پرداخت نمی کنند مطمئن باش اگر نظم پرداختی منظم باشد بازیکن هم از جانش مایه می گذارد
  • نمازی US ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    ببین چقدر بدبخت شدیم که با آمدن این آقا باید ذوق مرگ بشیم😠 بندازین بیرون از تیم و یه بازیکن خارجی خوب یا یه بازیکن خوب ایرانی دیگه بگیرید. با قرارداد جدید یا بالابردن مبلغ قراردادش چه گلی به سر استقلال میزنه؟ ساپینتو اینو الکی بزرگش کرد. به درد تیمهای پیکان ملوان هوادار میخوره نه استقلال💙💙💙💙 با این وضع امسالم از جام خبری نیست.
  • کلنگلیس IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    ما تاجی ها مهری رو نمیخواهیم چون پول پرسته. امسال پنجمم نمیشیم با این وضعیت و سپاهان یا لنگ قهرمان میشن. تا کی باید این بازیکنان پول رو تحمل کنیم؟
  • اکبرمعراجی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    مهری و مهری ها متاسفانه در استقلال هستند بازیکنانی متوسط که کیفیت وابهت تیم استقلال دو ستاره را پایین آورده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی