اشکان دژاگه
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد که هافبک باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران، کارش را در لیگ برتر و تیم فولاد خوزستان دنبال خواهد کرد.

فولاد خوزستان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جوان‌گرایی بوده و گفته می‌شود که در این زمینه علیرضا منصوریان برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای استفاده از بازیکنان حاضر در آکادمی فولاد انجام داده است. در کنار موضوع جوان‌گرایی، منصوریان به دنبال بهره‌وری از چند بازیکن باتجربه در ترکیب تیمش بوده و همین مسئله باعث شده تا در خط دفاعی، فولادی‌ها به سراغ جذب موسی کولیبالی، شاهین توکلی و جفرسون باهیا بروند.

علیرضا منصوریان برای تکمیل خط دفاعی تیمش به دنبال جذب محمد نادری است و در خط حمله سرخ‌پوشان اهوازی موفق شده‌اند تا با محمد عباس‌زاده و گادوین منشا به توافق برسند تا فهرست فولاد، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد. حالا در ادامه همکاری با بازیکنان باتجربه، بعد از تمدید قرارداد ساسان انصاری، منصوریان از مدیران باشگاه فولاد خوزستان خواسته تا با اشکان دژاگه وارد مذاکره شوند و این هافبک باتجربه و سابق تیم ملی را برای ادامه همکاری با فولاد متقاعد کنند.

پنجمین فصل حضور دژاگه در فوتبال ایران؟

هافبک ۳۷ ساله فوتبال ایران که فصل گذشته با نظر جواد نکونام به فهرست تیم فولاد خوزستان اضافه شد، در ۱۱ بازی در ترکیب اولیه قرار گرفت و در ۹ مسابقه هم در نقش یار جانشین به ترکیب قرمزپوشان اهوازی اضافه شد. یکی از بهترین نمایش‌های دژاگه در دوئل با تراکتور تبریز بود که او توانست در نقش یار تعویضی به میدان بیاید و گل پیروزی‌بخش تیم فولاد را به‌ثمر رساند تا در مقابل تیم سابقش عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد و بتواند زمینه‌ساز پیروزی شاگردان نکونام شود.

علیرضا منصوریان پیش از آنکه در تیم فولاد خوزستان مسئولیت بگیرد، بارها نسبت به همکاری با اشکان دژاگه ابراز تمایل کرده بود که سرانجام این اتفاق رخ داد. دژاگه که تا پیش از حضور منصوریان در فولاد، تنها ۵ بار در ترکیب اصلی قرمزپوشان قرار گرفته بود، در ۱۰ هفته پایانی در ۶ مسابقه در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفت تا بیش از پیش اعتماد ویژه جواد نکونام به این هافبک باتجربه نمایان شود. در روزهای گذشته دژاگه برای همکاری با فولاد چراغ سبز نشان داده و به نظر می‌رسد که او قراردادش را یک فصل دیگر با تیم فولاد تمدید خواهد کرد تا در قامت یک ستاره باتجربه در جمع شاگردان منصوریان کارش را پیش ببرد.

ستاره مورد علاقه کی‌روش به روزهای خداحافظی نزدیک شد/ این بازیکن چرا هنوز در ایران است؟

اشکان در فولاد از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

اشکان دژاگه در صورت تمدید قراردادش با فولاد، برای پنجمین فصل شانس بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را به‌دست می‌آورد. ستاره دورگه فوتبال ایران که سابقه بازی در بوندسلیگای آلمان و لیگ برتر انگلیس را در کارنامه خود دارد، به نظر می‌رسد که به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده و همین مسئله باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره موعد خداحافظی اشکان دژاگه از فوتبال بالا گیرد. در این زمینه شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح است اما به نظر می‌رسد که دژاگه در لیگ برتر ایران از فوتبال خداحافظی می‌کند.

دژاگه که در ۴ سال اخیر جایی در فهرست تیم ملی نداشته، همچنان می‌تواند در قامت یک ستاره کارش را در لیگ برتر پیش ببرد اما با توجه به شرایط سنی او، این احتمال وجود دارد که لیگ بیست‌وسوم، آخرین فصل حضور دژاگه در مستطیل سبز باشد. البته که هنوز این ستاره باتجربه تصمیم خود را در این‌باره افشا نکرده اما به نظر می‌رسد که احتمال خداحافظی او از فوتبال در پیراهن فولاد خوزستان بیش از سایر گمانه‌زنی‌ها می‌تواند قریب‌الوقوع باشد؛ البته اگر دژاگه برای فصل جدید با مدیران باشگاه فولاد به توافق نهایی دست پیدا کند و قراردادش را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدرضا IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    تو پست خودش بی نظیر بود
  • سهیل IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    واقعا دمت گرم بابازی کردنت آقای دژاگه
  • سعید IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    دژاگه دیگه بسشه تموم شده فوتبالش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی