نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| آخرین وضعیت هادی چوپان در آستانه مستر المپیا/ گرگ ایرانی تحت پروتکل FST-7 قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در فاصله ۱۶ هفته مانده به مستر المپیا ۲۰۲۳ تمرینات سنگین خود را پیگیری می‌کند و اخیرا ویدئویی از تمرینات عضلات پای وی منتشر شده است.

 هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا جدی‌ترین گزینه قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ است. اخیرا ویدئویی از تمرینات این بدنساز ایرانی که زیر نظر هنی رامبد، مربی برجسته بدنسازی و مبدع روش تمرینی FST-7، تمرین می‌کند در کانال یوتیوب برند ایووژن (برند تحت مالکیت هنی رامبد) به اشتراک گذاشته شده و دقایقی از تمرینات سنگین عضلات پای هادی چوپان در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

هادی چوپان بعد از قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۲، تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشته و در فاصله ۱۶ هفته مانده به آغاز این مسابقات در تلاش است تا آمادگی خود را به حداکثر ممکن برساند. او در مسیر قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳، یک رقیب سرسخت به نام درک لانسفورد پیش رو دارد، قهرمان سابق دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا و نایب قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ که او نیز زیر نظر هنی رامبد و تیم ایووژن تمرینات خود را پیگیری می‌کند. سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ و نیک واکر، نفر سوم مستر المپیا ۲۰۲۲ و نایب قهرمان ارنولد کلاسیک ۲۰۲۳ دیگر مدعیان رقابت با چوپان در استیج اورلاندو هستند.

در ویدئوی منتشر شده از تمرینات عضلات پای هادی چوپان، گرگ ایرانی تمرینات سنگینی را در دستور کار قرار داده است. او در این جلسه تمرینی که طبق سیستم تمرینی FST-7 برگزار می‌شود ست‌های جلو ران با دستگاه، لانگز هالتر پیاده‌روی، خیاطه داخل پا دستگاه، هاگ پا دستگاه، پرس پا با وزنه‌ ۶۵۰ کیلوگرمی و اسکات از جلو هالتر را دستور کار قرار می‌دهد.

هادی چوپان یکی از معدود بدنسازانی است که در آف سیزن نیز از سطح کاندیشنینگ خوب بهره‌مند است و عضلات وی حتی در این دوره نیز کات قابل قبولی دارند.

عکس| آخرین وضعیت هادی چوپان در آستانه مستر المپیا/ گرگ ایرانی تحت پروتکل FST-7 قرار گرفت

FST-7 چیست؟ روش ابداعی مربی ایرانی که دنیای بدنسازی را دگرگون کرد

«FST-7» روش تمرینی ابداعی هنی رامبد مربی ایرانی‌الاصل و موفق دنیای بدنسازی است. نام این روش تمرینی از مخفف کردن عبارت Fascial Stretch Training (تمرین کششی فاشیا) بوده و عدد نشان‌دهنده تعداد ست‌های تمرینی در پایان تمرین است. این روش از سال ۲۰۰۹ به کار گرفته شده و بدنسازان برجسته‌ای چون جی کاتلر، جرمی بوندیا، فی هیث و در ادامه هادی چوپان، درک لانسفورد و کریس بامستد از آن بهره برده‌اند.

پایه اصلی این روش تمرینی، کش آمدن لایه فاشیای عضلات و رشد عضلات بر اساس شوک و کشش است. فاشیای عضلات در آخرین ست تمرینی به شدت درگیر شده و منجر به رشد حداکثری عضلات می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • حمید TR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    هادی جان خیلی دوستت داریم از سرزمین پهلوانا مازندران سلام بهت میگیم خیلی با اخلاقی و بی حاشیه و مردمی تو قلب مایی
  • رضا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    هادی جان پهلوان سرزمین پهلوانان هستی دوست داریم جات توی قلبمونه انشاالله امسالم پرچم کشورمونه بالا می بری باآروزی قهرمانی
  • حامد حیدری داینی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقای هادی چوپان...به معنی واقعی در نوع خودش تکرار نشدنی میباشد و بااخلاق و ادب و به خصوص خاکی بودن و نداشتن غرور بیجا میتوان به جرات به او بهترین و افتخارآفرین ترین ورزشکار ایران در طول تاریخ لقب داد،، چه بسا قهرمان شدن در المپیاد کار هر کس نیست و واقعا کاری بسیار دشوار و سختی میباشد.. درود بر تو پهلوان واقعی و دوست داشتنی مردم ایران.
  • سعید IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    هادی چوپان اسطوره ایرانی کاری کرد باورنکردنی
  • همایون باجول IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    هادی جان برای مردم باش این روزها دلخوشی هامون خیلی کمه
  • نکته بین IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    مگه بدنسازی هنوز هم هست . این رشته واسه اجنبی هاست . یعنی واقعا این رشته ورزشی هستش ؟ نمی‌خوام زحمات بزرگواران رو زیر سوال ببرم . ولی قهرمانی به چه قیمتی ؟ این رشته تهش ضعف اعصاب . بوی گند عرق و غضروف های تخریب شده ای که با تحلیل رفتن عضلات عوارضشون نمایان میشه بیشتر نیست . اگه واقعا قهرمانین . سه روز چیزی نخورین . پرهیز رو دمبل بزنین . روزه بگیرین و نفس رو شکست بدین . جوانان عزیز قهرمان واقعی اون جوان ترکه ای 18 ساله اس که با کمترین مصرف انرژی تو نقطه صفر مرزی در راه کشور جانفشانی میکنه .
    • مجیک US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      توام برو نقطه مرزی کشته شو. با هادی چوپان چیکار داری؟ همه باید برن بجنگن؟ چرا جنگ؟
    • محمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      چه ربطی داشت
    • جابر IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      سپاس از راهنمایتون بزرگوار..حالا لطفا ببند
    • کورش IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      سلام چرا این چه طرز فکریه هر کسی سر جایی خودشه امثال این مدال آوران نباش نقطه صفر مرزی جان فشانی معنی نداره
    • افشین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      معمولا تو هر جایی یا گروهی بایدتعدادمحدود افرادی که کوته فکر هستن باشن . جای نگرانی نیست عزیزم به افکار مضحک خودت ادامه بده.
    • چارلی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      این احتمالا جاسوس و از قهرمانی ایرانیها حالش گرفته . ایرانی همیشه و در کجا قهرمان هست ... تو چی جاسوس بیگانه
  • بختیاری IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    هادی جان برایت آرزوی موفقیت داریم نظیر نداری پهلوان. مصداق این مثال هستی که میگن درخت میوه هر چه بارش بیشتر باشه افتاده تر هست.
  • یوسف IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    جناب اون سربازی که مرز نگهبانی میکنه هم واقعا یک قهرمان بزرگه ، کسانی که در طول تاریخ قهرمانی های بزرگی انجام داده اند و شاید هیچکس هم قهرمانی و دلاوری و شجاعت و انسانیت آنها را ندیده است و مرده اند رفته اند و الان نزد خدا در جایگاه والایی هستند اما این هیچ ربطی به اول شدن هادی چوپان در مستر المپیا ندارد فقط بدونید اونها هم بسیار ارزشمند هستند هادی چوپان یا سایر ورزشکاران هم در جایگاه خود دارای ارزش و اهمیت می باشند، هر کسی درین دنیا چه برای احقاق حق یک انسان یا حتی حیوانی زبان بسته جانفشانی و شجاعت و دلاوری خرج داده بسیار با ارزش است...
  • علی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    هادی جان آرزوی موفقیت دارم برات کاکودمت گرم قهرمان مردمی
  • کر بختیاری IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    درود و خسته نباشی خدمت پهلوان ایران زمین سرت سلامت دلاور مواظب خودت باش و ان شاالله به امید قهرمانی های بعدی سر افراز باد پرچم ایران اسلامی عزیز 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • محسن IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    درکشورما یادگرفتندکه راجب چیزی که صاحب نظرنیستند فتوا صادرکنندهرچیزی درجای خودش نیکوست وهادی عزیزهم افتخارمملکت ماست وپهلوان.
  • حر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    هادی واقعا از مردان و مروتان روزگاره. نه باج به مسئولین داد ونه هیچ وقت پشت مردمشو خالی کرد.تختی هم میگن همچین خصلتی داشته، ولی ما تختی را ندیدیم ولی هادی را داریم می بینیم. با درود به همه جوانمردان سرزمینمون ایران. چه ورزشکار و چه غیر ورزشکار. یادمون باشه که در چندسال گذشته چه جوانان زیبا و برومندی را در راه سربلندی وطن از دست دادیم که بیسترشون دخترهای شجاعی بودند که سینه و بازوی ستبری هم نداشتند. درود بر ایران و ایرانی
  • مسعود IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    تمام مسولان بی لیاقت فدای یه تار موی آقا هادی حداقل با قهرمانی دل ملت زجر کشیده ایران رو شاد میکنه. انشاالله همیشه سلامت و سربلند و قهرمان باشی پهلوان.
  • احسان IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    هادی جان دوستت داریم .ممنونیم ازت و دستتو میبوسیم که پرچم پر افتخار ایران اسلامی رو تو جهان بالا میبری.
  • Aman IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    هادی جان باعث افتخار من و همه مردم ایرانی .واقعا لقب گرگ پارسی برازندته پهلوان دوست داشتنی مردم ایران زمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی