نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تغییر قانون جنجالی در فوتبال ایران؟/ تاج واکنش نشان داد؛ اگر این کار را نمی‌کردیم...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به انتقادات از یک قانون نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی و آسیب شناسی معاونت فرهنگی و کانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتر پیرامون اعتراض برخی سرمربیان برای در نظر گرفتن قانون ۱۹ بازیکن بزرگسال برای تیم‌ها که دست آنها را برای دراختیار داشتن بازیکن بسته است، عنوان کرد: حالا فصل تغییر این قانون نیست و اجرا شده و همه باشگاه‌ها در حال انجام آن هستند.

او ادامه داد: در قانون آمده ۱۹ بازیکن زیر ۲۳ سال در تیم‌ها باشد که این مسئله به جوان شدن لیگ برتر کمک می‌کند و در راستای جوانگرایی باشگاه‌ها خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به کمبود بازیکن با قوانین جدید اظهار کرد: در کارگروه نقل و انتقالات که مدیران و نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشتند، این قانون (۱۹ بازیکن بالای ۲۳ سال) مصوب شد.

تاج یادآور شد: دیروز به بنده گفتند اگر امکان دارد، بازنگری در این قانون صورت بگیرد، اما چیزی که مشخص است و همه ما به آن تاکید داریم و به طور واضح می‌بینیم، کاهش هزینه‌های جدی و ۱۰۰ درصدی باشگاه‌ها در فصل جاری است. اگر این کار را نمی‌کردیم، معلوم نبود مبلغ قراردادها سر به کجا می‌کشید. میانگین سنی هم پایین‌تر آمده و دوندگی هم بالاتر می‌رود.

بیشتر بخوانید: ورود رونالدو به این کشور سیاسی بود!/ واکنش رئیس فدراسیون به انتقال فوق ستاره پرتغالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۰۰۰۰۰۰ IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    اتفاقا خوب قانونیه. مخصوصا برای مربیای ترسو که جرات استفاده از جوونها رو ندارن. تا کی پیرها میخوان بگن: پیرم و پیرم و می‌لرزم/ به صد تا جوون می‌ارزم. بازبکنای مستی که هنوز موثرند تا ۴۰ سالگی بازی کنن ولی بازیکنی که یه عمره در جا زده باید ۳۰ سالگی گذاشتش کنار. سیدجلال تا ۴۰ سالگی عالی بود ولی رفت کنار. غلامی و حردانی و سلمانی و یزدانی و بابایی و شهباززاده و سیدمجید حسینی همین امروز باید بازنشسته بشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی