نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لیونل مسی
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

لیونل مسی روز یکشنبه در حضور هزاران هوادار به خانواده اینترمیامی معرفی شد و شبی تماشایی در تاریخ MLS رقم خورد.

لیونل مسی یکشنبه شب در حضور هزاران هوادار به عنوان بازیکن اینترمیامی معرفی شد.

برنده جام جهانی و دارنده هفت توپ طلا پرچم‌دار یک فصل جدید و تعیین‌کننده برای لیگ فوتبال آمریکا است و این دیوید بکام است که یک بار دیگر مسبب چنین اتفاقی بود. با وجود تاخیر در شروع مراسم، از مسی و سرخیو بوسکتس در ورزشگاه DRV PNK استقبال گرمی به عمل آمد.

درحالیکه ممکن است بازیکنان بیشتری هم به تیم بیایند، اما این شب فقط و فقط برای یک مرد بود. در ادامه هشت مورد کلیدی و جالب توجه از جشن مسی در فلوریدا عنوان شده است.

مطالبی درباره لیونل مسی و اینترمیامی بخوانید:

هوا

هوا حدود یک ساعت قبل از مراسم به شدت آشفته شد. رعد و برق شدید و باران سیل‌آسا هوادارانی را که در استادیوم DRV PNK حضور داشتند، مبهوت کرده بود. در واقع اوضاع به حدی بد شد که کارکنان امنیتی پست‌های خود را رها کردند و امکان داشت کل مراسم تعطیل شود.

اما یک تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای کافی بود تا هوا آرام شود. باران در طول مراسم ادامه داشت و بکام بیچاره چند باری نزدیک بود لیز بخورد و مسی و خانواده‌اش بعد از سلام کردن زمین را بلافاصله ترک کردند.

یک بز واقعی

سال‌هاست که جنگ بز بین مسی و کریستیانو رونالدو در جریان است و بسیاری بر این باورند که قهرمانی مسی در جام جهانی برای برنده بودن او در این نبرد کافیست. یک هوادار برای اثبات این موضوع واقعا تصمیم گرفت یک بز را با خود به ورزشگاه بیاورد. نمی‌توان با اطمینان گفت که این حیوان وارد ورزشگاه شده یا خیر، اما مطمئناً در خارج از ورزشگاه توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این حیوان که احتمالا از محبوبیت ناگهانی‌اش کاملا گیج شده بود توسط افراد زیادی نوازش می‌شد و خیلی‌ها با آن سلفی می‌گرفتند.

نکته: بز به زبان انگلیسی GOAT خوانده می‌شود، و مخفف عبارت Greatest Of All Time است، به معنی بهترین در تاریخ.

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

مهمانی تماشایی

اگر کاری وجود داشته باشد که آمریکایی‌ها واقعا در آن تبحر دارند مهمانی گرفتن است. استادیوم DRV PNK مملو از مردم بود، یک پیاده‌رو و سکوی بزرگ در زمین نصب شده بود، نورپردازی چشمگیر بود و موسیقی با صدای بلند پخش می‌شد. بیرون رفتن مسی به دلیل باران اهمیتی نداشت. حداقل نه برای هوادارانی که جو حیرت‌انگیزی ایجاد کرده بودند. برای جشن ورود مسی مانند ۴ جولای از روی سکوها آتش‌بازی می‌شد. فقط تنها ناراحتی همه این بود که چرا مراسم اینقدر زود تمام شد و نمی‌توانند بیشتر لذت ببرند.

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

پخش ضعیف اپل‌تی‌وی

پس از اینکه MLS تصویری از آلوارو آربلوا را به جای سرخیو بوسکتس در یک پست خوش آمدگویی سرسری منتشر کرد، اگر پخش اپل تی‌وی قوی بود می‌توانستند بلافاصله ایراد را برطرف کنند. در وقفه تبلیغاتی زودهنگام تصویر روی یک گوشه از زمین گیر کرده بود و صدای مجری شنیده می‌شد که از تهیه‌کننده سوالاتی می‌پرسد. خوشبختانه سیل نظرات انتقادی و شرم‌آور به سویشان جاری نشد.

همچنین متاسفانه صدای بخش زیادی از سخنرانی بکام کم بود و به طرز بدی اکو می‌شد. این مورد برطرف شد اما صدای ترجمه اسپانیایی به انگلیسی مسی هم بسیار آرام بود. به نظر نمی‌رسید که این رویداد پوشش خوبی داشته باشد.

محبوبیت همیشگی بکام

اسطوره منچستریونایتد و انگلیس قلب و روح خود را وقف اینترمیامی کرده و اکنون او پاداش نهایی جذب لیونل مسی را در دست دارد. البته بوسکتس هم پاداش خوبی است، نباید این موضوع را فراموش کرد.

بکام که مثل همیشه شیک بود، هنگام ورود به زمین با تشویق شدیدی از سوی جمعیت روبرو شد. و وقتی نوبت به سخنرانی او رسید چند جمله اسپانیایی گفت که جمعیت را به جنون کشاند. بکام گفت: «ده سال پیش سفرم را برای ساختن یک تیم جدید MLS آغاز کردم. آوردن بهترین بازیکنان جهان به باشگاه و شهر بزرگ میامی همیشه رویای من بوده است. بازیکنانی که آرزوی بزرگ ما برای رشد فوتبال در این کشور را به اشتراک می‌گذارند، که الهام‌بخش نسل بعدی و کمک به ساختن میراثی در این ورزش هستند به خانواده ما بپیوندند. لطفاً من را ببخشید که امشب کمی احساساتی شدم. استقبال از لیونل مسی در اینترمیامی واقعاً رویایی است که به حقیقت پیوسته است.»

بکام دو بار لیگ فوتبال آمریکا را نجات داد. یک بار با ورود خودش و اکنون با نظارت بر ورود بازیکن بزرگ دیگری.

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

همراه با بوسکتس

در تمام هیاهوهای پیرامون مسی، فراموش کردن بوسکتس بیچاره آسان است. اما این بازیکن اسپانیایی خرید فوق‌العاده‌ای برای میامی است. این بازیکن ۳۵ ساله قبل از مسی روی صحنه رفت و چند کلمه حرف زد. او گفت: «سلام به همه، از حضور شما متشکرم. خوشحالم که اینجا در میامی هستم. برای من این نعمت بزرگی است که بخشی از اینترمیامی باشم و می‌خواهم از مالک خورخه ماس، خوزه ماس و دیوید بکام برای امکان‌پذیر کردن همه اینها تشکر کنم. من خیلی هیجان‌زده هستم که تمرینات و بازی با هم‌تیمی‌هایم را شروع کنم و به زودی شما را می‌بینم.»

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

عهد مسی با بکام و هم‌تیمی‌های جدیدش

وقتی بالاخره زمان حضور مسی در صحنه فرا رسید، او به بکام و هم‌تیمی‌هایش قولی داد. اینجا خانه بازنشستگی نیست، او بازی در این تیم را بسیار جدی می‌گیرد.

مسی گفت: «از همه ممنونم. اول از همه می‌خواهم از همه مردم میامی برای این استقبال، این محبت تشکر کنم. خیلی خوشحالم که اینجا و در کنار شما هستم. می‌خواهم از خوزه ماس و دیوید بکام برای چنین استقبالی تشکر کنم. آنها همه چیز را برای ما آسان می‌کنند، از زمانی که ما آمدیم همه چیز تماشایی بوده است. من واقعاً می‌خواهم تمرینات خود را شروع کنم و رقابت کنم. من می‌خواهم برنده شوم تا باشگاه به رشد خود ادامه دهد. امیدوارم همچنان به ما بپیوندید. از هم‌تیمی‌های جدیدم برای استقبال تشکر می‌کنم. بسیار خوشحالم که با خانواده‌ام این شهر را انتخاب کردم، این پروژه را انتخاب کردم، شک ندارم که قرار است زمان بسیار خوبی را بگذرانیم.»

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

خانواده

دیوید بکام در سخنرانی خود گفت: «به خانواده خوش آمدید». مطمئناً اینطور به نظر می‌رسد. خانواده مسی نیز روی صحنه دعوت شدند. همسرش آنتونلا روکوزو با پسرانشان تیاگو، متئو و چیرو و همچنین سرخیو بوسکتس و خانواده‌اش همراه بود. ویکتوریا بکام و دخترش هارپر نیز روی صحنه حضور داشتند. با شروع فصلی بسیار منحصر به فرد برای اینترمیامی، تصاویر گروهی و خانوادگی و صحنه‌های شادی‌آوری خلق شد.

حواشی عجیب در مراسم معرفی لیونل مسی در اینترمیامی/ از حضور بز تا پخش ضعیف اپل تی‌وی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی